Detail kurzu

Vyjednávacie zručnosti pre nákupcov a obchodníkov

TeleDom – Vzdelávacie centrum (Novitech Partner s.r.o.)

Popis kurzu

Cieľ kurzu

Cieľom kurzu je rozvoj predajných zručností. Účastníci sa budú učiť aktívne počúvať, klásť otázky a parafrázovať pri predaji, aby lepšie rozumeli potrebám zákazníka. Tiež sa naučia identifikovať rôzne typy klientov a zvoliť vhodný postup na ich ovplyvňovanie. Budú mať prehľad o výsledkoch rôznych postupov pri ovplyvňovaní klientov. Školenie tiež rozvíja sociálne zručnosti potrebné pri styku s klientmi.

Obsah kurzu


Modul 1 – Ako zlepšiť prípravu na vyjednávanie
  • získavanie informácií a segmentácia zákazníkov
  • príprava pred vyjednávaním a ako získať pozitívny prístup
  • stanovovanie cieľov (BATNA, metóda O-P-M)
  • stratégia vyjednávania (WIN-WIN, WIN-LOST, LOST-LOST)
  • príprava argumentov, otázok a zvládanie námietok
  • protokol, taktika, príprava podmienok na vyjednávanie
Modul 2 – Správnou komunikáciou získať výhody
  • dešifrovanie signálov počas vyjednávania
  • verbálna, vokálna a neverbálna komunikácia
  • aktívne počúvanie, pozícia vs. záujem, „4 uši“
  • NLP – presvedčovacie vzorce
Modul 3 – Ako zvládať manipuláciu pri predaji a nákupe  
  • výber taktík vo vyjednávaní
  • manipulatívne techniky ( popis, výhody, nevýhody, použitie )
  • ako predať svoje myšlienky
  • ako lepšie zaujať a získať ľudí na svoju stranu
  • ako lepšie improvizovať v nečakaných situáciách
  • ako vedieť dávať podporujúcu spätnú väzbu iným ľuďom
Modul 4 – Prečítať typológiu protihráča a využiť ju vo svoj prospech 
  • problémové typy ( prejavy , príklady ich vyjadrení, ako zvládať prejavy)
  • pozičný, kompromisný, principiálny, ústupový, indiferentný vyjednávač
Modul 5 – Vyriešiť konfliktné situácie počas vyjednávania
  • zásady riešenia konfliktov
  • ako predchádzať konfliktom
  • dvojstupňová metóda riešenia konfliktu
Modul 6 – Správne rokovať o cene
  • zóna dohody a pravidla pri vyjednávaní
  • analýza cenového rozhovoru
  • informácie 2+1+1

Cieľová skupina

  • Obchodníci
  • Nákupcovia
  • Vedúci pracovníci oddelení
  • Poradca (finančný , nefinančný)
  • Pracovníci zodpovední za zlepšovanie a zvyšovanie efektivity procesov
Certifikát Vydanie osvedčenia o získanom vzdelaní Poznámka k cene

Materiály a sprievodné služby: interaktívna práca s lektorom, coffee break, študijný materiál, testy, písacie potreby, parkovanie

Hodnotenie




Organizátor