Detail kurzu
Content marketing I. - stratégia, tvorba obsahu, písanie s AI, návrh, vedenie a riadenie firemného blogu
IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.
Popis kurzu
Čo sa dnes všetci zbláznili s tými blogmi? Prečo píšu, prečo nepracujú a prečo je zrazu taký dopyt po copywriteroch. Ak chcete začať s blogom aj vy, viete si zodpovedať na otázku ako to robiť správne a vôbec, čo tým vlastne chcete docieliť? A ešte je tu jedna vec - umelá inteligencia (AI) s ktorou budeme na kurz pracovať a ktorá nám bude/môže pomáhať s tvorbou obsahu či kľučovými slovami.
Kurz Content Marketing je voľným pokračovaním našich úspešných marketingových kurzov. Tento marketingový kurz vysvetlí, čo je to content marketing, ukáže všetko od základov content marketingu, základných princípov a naučí vás tiež pochopiť, ako robiť content marketing – obsahový marketing správne. Nechcete predsa patriť do skupiny ľudí, ktorí tvoria blog a myslia si, že tým robia marketing a že ho robia správne. Vo finále však neskôr zistia, že investovali stovky hodín času do písania, tvorenia a robili to celé nesprávne. Kurz je vhodný pre začiatočníkov v tejto oblasti, ale aj pre tých, ktorí si chcú utvrdiť svoje návyky a dozvedieť sa tipy, či načerpať inšpiráciu.
Novinkou v tomto kurze sú praktické cvičenia zamerané na využitie umelej inteligencie (AI) v content marketingu. Naučíte sa, ako generatívna AI môže zjednodušiť a urýchliť tvorbu kvalitného obsahu. Cvičenia zahŕňajú generovanie textov pomocou AI, tvorbu blogových článkov s využitím AI nástrojov, optimalizáciu obsahu pre vyhľadávače (SEO) a zlepšenie štruktúry a čitateľnosti textov pomocou AI.
Content marketing – obsahový marketing vám pomôže predávať vtedy, ak ostatné online kanály zlyhávajú, je pravou rukou SEO techniky. Ak máte priestor a čas, poďme sa spoločne pozrieť, ako môžete blogom a článkami získať nových návštevníkov a v konečnom dôsledku aj zákazníkov.
Kurz je rozdelený na teoretickú, strategickú a praktickú časť. Teoretická časť preberá dôležité témy, kde si osvojíme dobré návyky a jasne pochopíme, pre koho a ako písať. Strategická časť definuje vaše mantinely tvorby obsahu a v praktickej časti si všetko precvičíme na konkrétnych príkladoch. Praktickú časť si ukážeme tiež na redakčnom systéme WordPress, ktorý lektor priamo na kurze za pár minút “rozbehne” a spoločne tak nazrieme do „kuchyne“ technického riešenia blogu. Vytvoríme si používateľské kontá a začneme písať.
Myšlienka celého kurzu nie je naučiť vás písať pekné texty, o tom je copywriting, ale naučiť vás porozumieť o čom písať, kedy písať a ako viesť svoj firemný blog tak, aby bol úspešný.
Obsah kurzu
Úvod do Content marketingu- ako to celé začalo
- content marketing v porovnaní s čerešňovým stromom
- obsahový marketing, content marketing
- rozdiel medzi blogom, dobrým blogom a content marketingom
- aktívne a pasívne kanály
- kde má content marketing v marketingovej stratégii miesto
- reklama včera a dnes
- kedy kladieme dôraz na obsah
- oficiálna definícia
- čo keď by začali content marketing robiť všetky firmy
- rozdiely a prečo nám niekedy nič iné nezostáva
- zasaďme si čerešňový strom
- ako to určite nerobiť
- čo nepísať
- prečo nám nepomôže obsah “kradnúť”
- porovnávanie sa s konkurenciou
- pravá ruka na SEO optimalizáciu
- obrázky a ich názvy
- prehľad pravidiel
- pravidlo 1
- pravidlo 2
- pravidlo 3
- pravidlo 4
- pravidlo .... 10
- pravidlá sú tajomstvo lektora, dozviete sa ich na kurze :)
- výber grafickej formy
- kde hľadať obrázky do blogu
- možnosti tvorby grafiky
- odkazy
- čo vlastne chceme docieliť
- akou formou budeme predávať články
- tipy na dobre vytvorené články
- dôležitá je obsahová stratégia
- ako si vybrať témy
- tvorba obsahovej stratégie
- interná smernica – čo sa bude písať
- budovanie publika alebo ako si ľudí naučíte ku Vám chodiť
- nápad
- tvorba
- štatistika
- vyhodnocovanie
- zdieľanie
- podpora
- zaplaťme si za videnia
AI - umelá inteligencia a generovanie textov
- Ako generovať obsah článkov
- Správna príprava
- Na čo si dať pozor
- Ako články nepísať
- SEO a AI
- Postup pred zadávaním príkazov
- Tón hlasu
- Generovanie osnovy
- Generovanie obsahu
- Úprava obsahu
- ako si naučíme návštevníkov
- nezabúdajme na podporu
- čo ak mám zlý web
- miera odchodu
- vyhodnotenie a porovnávanie článkov
- dlhodobá investícia a znova ten istý čerešňový strom
- autor a jeho jasná definícia
- externé odkazy
- interné odkazy
- UTM builder
- kto môže písať
- ako vyberiem autora
- výhody inhouse a nevýhody
- pravidlá spoločnosti, ktoré môžeme porušiť
- čo keď to celé nefunguje alebo čerešňový strom do tretice
- inštalujeme Wordpress
- pridávame si autorov článkov
- vytvárame návrh článku do Wordu
- nahrávame článok
- tvoríme nadpis
- tvoríme kostru
- píšeme obsah
- čítame články, vyhodnocujeme obsah
- zdieľame článok
Cieľová skupina
začiatočníkHodnotenie
Organizátor
Ďalšie termíny kurzu
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality