Detail kurzu
Internet marketing II. - začíname podnikať na webe, dokonalá web stránka a návrh online stratégie
IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.
Popis kurzu
Spravuje, alebo vám spravoval marketing vo vašej firme niekto druhý? Ste zabehnutá firma alebo ste úplne na začiatku? Alebo sami začínate odznova a nechcete nič zanedbať, na nič zabudnúť a byť na “internete” ? Viete, že len Google má 4 služby, do ktorých sa musíte zaregistrovať a ktoré musíte prepojiť? Web stránky, reklama, štatistika alebo SEO - toto všetko treba spravovať z jedného miesta. Aj keď správu stránok nerobíte sami, treba mať hlavné kľúče od web-stránok pod kontrolou.
Kurz vám odpovie na dôležité a strategické otázky, na ktoré by ste márne hľadali odpovede. Kurz internet marketing II. vás navedie na správnu cestu alebo vás vráti na cestu, z ktorej ste zišli. Informácie, ktoré sa na kurze dozviete, budú vaším know how a vaším náskokom pred konkurenciou.
Kurz Internet marketing II. sa venuje dvom hlavným témam. Ako sa dnes efektívne podniká na internete a na Googli, čo všetko je potrebné k tomu, aby ste mohli efektívne fungovať a kedy vás bude Google “milovať” -táto časť je aj praktická a spolu si všetky potrebné služby aj správne zaregistrujeme. Ďalšia je téma web-stránky, v ktorej sa pozrieme na to, ako zvoliť dokonalú web stránku pre vašu cieľovú skupinu. Čo mať v menu, aký zvoliť obsah, čo písať o službách a hlavne akú zvoliť rétoriku. Je jedno, kto bude web stránku robiť – môžete kľudne aj vy, ale dôležitý je projekt a stratégia a pri návrhu web stránok sa jej držať.
Kurz Internet marketing II. je voľným pokračovaním prvého kurzu. Nie je potrebné ho teda pred týmto kurzom absolvovať, ale odporúčame to. Kurz je určený aj pre začiatočníkov v oblasti online marketingu, ktorí chcú uchopiť marketing vo svojej firme (konečne) do správnych rúk.
Obsah kurzu
- Cesta od podnikateľského zámeru až po prvého zákazníka alebo 15 krokov, o ktorých musím vedieť a ktoré nesmieme podceniť
- Stratégia
- plánovanie
- biznis plán
- cieľová skupina
- návrh web stránky
- písanie obsahu a textov web stránky
- tvorba web stránky
- registrácia potrebných služieb
- výber reklamných kanálov
- reklama a marketing
- meranie a štatistika
- vyhodnocovanie nákladov a ziskovosť - konverzie
- vypínanie neefektívnych reklamných kanálov
- hľadanie nových možností a skúšanie kanálov
- správny zákaznícky marketing
- Hľadanie konverzií alebo čo sú moje ciele
- čo je to konverzia a čo je to cieľ
- ako sa definujú ciele
- čo môže byť mojim cieľom
- ciele a možnosti podnikateľských zámerov
- bez čoho sa nedajú robiť konverzie alebo nezabúdajme na technickú stránku webu
- konverzie do elektronického obchodu
- Dokonalá web stránka bez ktorej na na internete podnikať nedá
- podnikateľský zámer a správna rétorika
- konkurenčná výhoda
- Moje služby v porovnaní so záujmom
- Konkurenčná výhoda, alebo skúsme to robiť inak
- Návrh štruktúry
- Spojené stránky = nevýhoda a chyba zároveň
- Kedy robiť úpravy webu
- kedy je čas na redesign
- Ako sa navrhuje web stránka alebo keď nechceme stavať dom bez dobrého projektu
- Štruktúra web stránky
- typy stránok
- informačná stránka
- motivačná stránka
- cenníková stránka
- kategorická stránka
- produktová stránka
- rozcestník odkazov
- landing page pre reklamu
- akcie, novinky a články
- postup pri tvorbe web stránky
- závislosť web stránok
- nezabúdajme na vstupy alebo keď sú stránky samostatné
- call to action buttony a navigácia aj bez menu na stránke
- cesta návštevníka
- My a naša firma na internete
- Čo znamená firma na internete
- kde sa musím zaregistrovať a komu povedať, že “som tu”
- začíname na Googli, Mapy a Google Business
- zvyšné registrácie a katalógy
- Aké služby budeme na podnikanie používať
- krátky prehľad online kanálov
- potrebné kanály
- potrebné služby a potrebné registrácia
- zakladáme marketingové konto cez ktoré budeme všetko ovládať
- Budujeme marketingové oddelenie alebo moja firma na webe pod jednou strechou
- Prístup do web stránky a práva
- čo budeme potrebovať alebo čo povedať webmastovi
- moja firma na googli a jej nastavenia
- aplikácia do telefónu a starostlivosť o zákazníkov
- fotografie, alebo čo budeme potrebovať na registráciu
- ako sa prihlásiť už k existujúcej firme ak je moja ale neviem ju spravovať
- Aktivácia Search konzola alebo Google Webmaster tools
- na čo je dobrá search konzola a čo v nej budeme hľadať
- Prepojenie Google nástrojov
- Ako tečú dáta od záujmu, reklamu, cez návstevu až po objednávku na webe
- prečo je dôležité používať jeden účet
- Remarketingové dáta a ako ich používať
- čo ak máme viacero účtov, ako ich spojiť
- Google Webmaster tools, alebo Search console
- Ako vidí Google moju stránku
- čo všetko nájdem v tomto nástroji
- spätné odkazy
- trend hľadania a moje pozície
- indexovanie mojej stránky
- čo vlastne google zobrazuje vo vyhľadávači a ako to môžem meniť
- ako môžem na mojej stránke označiť cenu, kategóriu alebo iné dáta ktoré má google zobrazovať pri mojich stránkach
- Záver a diskusia
Hodnotenie
Organizátor
Ďalšie termíny kurzu
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality