Detail kurzu
Korporátna e-mailová komunikácia
FBE Bratislava s.r.o.
Popis kurzu
- Naučiť účastníkov profesionálne e-mailovo komunikovať so spolupracovníkmi.
- Rozvinúť schopnosť používať ústretový, praktický a efektívny spôsob e-mailovej komunikácie.
- Osvojiť si štandardy účelného využívania e-mailovej formy komunikácie v organizácii.
- Zdokonaliť sa v písaní e-mailov na reálnych situáciách účastníkov a odstrániť najčastejšie chyby.
Obsah kurzu
Princípy profesionálnej e-mailovej komunikácie
- Zrozumiteľnosť, jasnosť, presnosť, korektnosť, ústretovosť.
- Štruktúra e-mailu, štandardy, pravidlá profesionálneho písania e-mailov, Netiquette.
- Riziká e-mailovej komunikácie a ich eliminácia (eliminácia emočného posunu a pod.).
- Vedenie e-mailovej konverzácie.
Analýza e-mailovej komunikácie z praxe účastníkov
- Analýza vzoriek e-mailovej komunikácie účastníkov z pohľadu formy, štylistiky, zrozumiteľnosti, vzniku nedorozumení a možností rôznej interpretácie textu. Koučingová spätná väzba lektora.
Praktický tréning písania e-mailov v podľa agendy účastníkov
- Písanie e-mailov, lektorská spätná väzba k výsledkom cvičení.
- E-mailové štandardy a e-mailové frázy.
- E-mailové šablóny a chyby pri ich využívaní.
Pravidlá pre využívanie e-mailu v organizácii (adresovanie, používanie CC a pod.)
Ako zefektívniť písanie e-mailov
- Kedy používať e-mail a kedy zvoliť iný komunikačný kanál.
- Workshop zameraný na zvýšenie efektivity písania e-mailov.
Práca s plánmi osobného rozvoja
Prework: Na kurz si, prosím, prineste 2-3 e-maily alebo komunikačné situácie zo svojej pracovnej praxe.
Cieľová skupina
Kurz je určený každému, kto komunikuje prostredníctvom e-mailu so zákazníkmi (internými aj externými) a kto e-mailovou komunikáciou reprezentuje organizáciu. Kurz je tiež vhodný pre operátorov v call centrách, servisných centrách, ktorí používajú e-mail ako doplnkový spôsob komunikácie k telefonovaniu.
Certifikát
Certifikát o absolvovaní kurzu
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality