DETAIL KURZU

Ako komunikovať v náročných situáciách a efektívne zvládať konflikty

BPM Slovakia, s.r.o.

Popis kurzu

–    ako postupovať, aby nás konflikt nepoškodil, –    aký postoj zaujať v náročných situáciách a tým zvýšiť schopnosť ich zvládnuť, –    akú verbálnu a neverbálnu komunikáciu použiť a čomu sa naopak vyhnúť,

  • ako zvládať námietky,

–    aké typy manipulatívneho správania a manipulátorov existujú a ako sa proti nim brániť, –    ako využiť asertivitu na zvládnutie konfliktu, –     a to všetko s nácvikom techník a komunikačných zručností pri riešení problémov z praxe.





Obsah kurzu

  • Konflikty, základné princípy, postoje a správanie v konfliktoch,
  • Typológia konfliktov,
  • Čo sa deje, keď sa konflikt nerieši?
  • Spôsoby riešenia konfliktov,
  • Kľúčové zručnosti efektívnej komunikácie pri riešení ťažkých situácií – empatia, počúvanie, asertivita, rešpekt,
  • Nácvik techník a komunikačných zručností pri riešení problémových situácií z praxe účastníkov.

Viac informácií: http://www.bpm-educat.com/seminar/detail/419-ako-komunikovat-v-narocnych-situaciach-a-efektivne-zvladat-konflikty

Kontaktná osoba

Ľubica Karetková
+421 2/202 000 78
bpm@bpm-educat.com

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať