Detail kurzu

Pokročilé SEO - optimalizácia pre vyhľadávače II.

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Stále nie sú vaše stránky prvé v Gúgli? Optimalizujete a stále sú pozície veľmi nízko? Stále vás trápia agentúry a sľuby freelancerov, že oni to dokážu a za nemalé peniaze vás „dostanú na prvé priečky”? Niekde robíte chybu. Neverte prázdnym slovám a neplaťte za niečo, čo zvládnete hravo aj sami. Možno máte len neúplné alebo neaktuálne informácie o SEO optimalizácii, čo sa vám po našom kurze nestane. SEO optimalizácia je hlavne o vašom čase a praktických, no hlavne aktuálnych vedomostiach.

Kurz Pokročilé SEO je určený predovšetkým pre správcov a majiteľov väčších webstránok alebo SEO konzultantov, ktorí už s optimalizáciou stránok majú aspoň základné skúsenosti. Je to kurz, ktorý je voľným pokračovaním našej SEO jedničky. Dôraz kladie predovšetkým na praktické SEO problémy, ale zároveň sa účastníci oboznámia aj s teoretickými základmi príbuzných odvetví – s použiteľnosťou a prístupnosťou webstránok. Nemalá časť kurzu je venovaná riešeniu konkrétnych problémov webových stránok účastníkov – Workshop. Vaše otázky sú vítané a už teraz zodpovedané.

Po kurze bude z vás naslovovzatý odborník, ktorého už nikto neoklame prázdnymi rečami.

Obsah kurzu

Prístupnosť a použiteľnosť

  • SEO a prístupnosť webových stránok
  • čo je prístupnosť webových stránok, ako súvisí so SEO, prečo je to dôležité
  • pravidlá prístupnosti
  • ako sa prístupnosť a SEO kontroluje?
  • SEO a použiteľnosť webových stránok
  • čo je použiteľnosť webových stránok, ako súvisí so SEO, prečo je to dôležité
  • pravidlá použiteľnosti
  • Web na mobilných zariadeniach
  • čo sú rozdiely oproti desktopovému browsovaniu
  • aké sú možnosti SEO optimalizácie pre mobily
  • ako testovať mobilnú použiteľnosť
  • Rýchlosť načítania stránok – je dôležitý?
  • ako vstupuje do „hry“?
  • ako testovať rýchlosť načítania
  • čo sú najčastejšie chyby a ako sa im vyvarovať?
  • Rich snippets – čo to je, čo to ovplyvňuje
  • aký štandard použiť

Návrh webstránky s pohľadu SEO

  • čo sú to kľúčové slová
  • Analýza kľúčových slov
  • čo od nej môžeme očakávať
  • ako nám dáta formujú štruktúru webu a navigáciu na webe
  • čo je a na čo slúži klasifikačná analýza kľúčových slov
  • Analýza dát nad kľúčovými slovami
  • čo určujú jednotlivé klasifikácie, ako určiť ich dôležitosti, ako určiť trendy, ako tieto poznatky dostať na web a ako následné práce priorizovať
  • Návrh elementov stránok
  • ako vytvoriť z analýzy kľúčových slov presné znenie elementov stránok
  • URL, title, nadpisov, či kľúčové slová do textu

Získavanie spätných odkazov

  • Redakčný plán na blog
  • prečo ho postaviť
  • ako hľadať nápady na články
  • ako písať články a čo s nimi potom
  • Sociálne siete – ako využiť sociálne siete pre offpage SEO
  • Známa značka – ako hľadať spätné odkazy pre známe firmy
  • Widgetbaiting – čo je to, kto to vie využiť a ako sa to správne robí

Konkurencia

  • Analýza spätných odkazov konkurencie
  • aké stratégie používa konkurencia na získanie spätných odkazov
  • ktoré nástroje nám to povedia
  • ako dané informácie môžem využiť
  • je to správne?

SEO nástroje

  • Toolbary pre prehliadače
  • ktoré toolbary používať a ktoré funkcie sú najužitočnejšie
  • Nástroje pre analýzu spätných odkazov – ktoré používať a ako
  • Nástroje pre analýzu kľúčových slov – ktoré používať a ako
  • Nástroje pre nájdenie článkov – ktoré používať a ako
  • Google Search Console / Google Webmaster tools
  • analýza vyhľadávania a iné užitočné informácie pomocou Webmaster Tools
  • Google Analytics
  • určenie ušlých príležitostí a efektívnych vstupných stránok
  • Ako merať a hodnotiť SEO – ako určiť tzv. KPIs

Modelové situácie v prax

  • Lokálne SEO
  • ako sa dostať na Google mapy a mať dobré pozície
  • Duplicita
  • riešenia vnútornej a vonkajšej duplicity
  • Zrušenie alebo presun webu/stránky – 404 vs. 301 redirect
  • Zákaz indexovania
  • rozdiely medzi nofollow
  • čo je to meta robots a robots.txt
  • PageRank sculpting – nofollow alebo konsolidácia obsahu?
  • Viaceré weby – veľké weby, minisites a microsites
  • Weby s jazykovými mutáciami – vlastné weby, subdomény alebo adresáre?
  • Algoritmy vhľadávačov
  • voľná diskusia na algoritmy
    • Rankbrain
    • PageRank
    • TrustRank
    • algoritmus HITS
    • Panda
    • Penguin
    • brandové algoritmy a iné

Mini workshop a praktická časť

  • Rozbor kľúčových slov
  • Najväčšie problémy webu
  • Rozbor spätných odkazov konkurencie
  • Návrh stratégie získavania spätných odkazov
  • Voľná diskusia – otázky a odpovede

Cieľová skupina

mierne pokročilý

Hodnotenie




Organizátor