Detail kurzu

Pokročilé SEO - optimalizácia pre vyhľadávače II.

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Stále nie sú vaše stránky prvé v Gúgli? Optimalizujete a stále sú pozície veľmi nízko? Stále vás trápia agentúry a sľuby freelancerov, že oni to dokážu a za nemalé peniaze vás „dostanú na prvé priečky”? Niekde robíte chybu. Neverte prázdnym slovám a neplaťte za niečo, čo zvládnete hravo aj sami. Možno máte len neúplné alebo neaktuálne informácie o SEO optimalizácii, čo sa vám po našom kurze nestane. SEO optimalizácia je hlavne o vašom čase a praktických, no hlavne aktuálnych vedomostiach. Kurz Pokročilé SEO je určený predovšetkým pre správcov a majiteľov väčších webstránok alebo SEO konzultantov, ktorí už s optimalizáciou stránok majú aspoň základné skúsenosti. Je to kurz, ktorý je voľným pokračovaním našej SEO jedničky. Dôraz kladie predovšetkým na praktické SEO problémy, ale zároveň sa účastníci oboznámia aj s teoretickými základmi príbuzných odvetví - s použiteľnosťou a prístupnosťou webstránok. Nemalá časť kurzu je venovaná riešeniu konkrétnych problémov webových stránok účastníkov - workshop. Vaše otázky sú vítané a už teraz zodpovedané. Po kurze bude z vás naslovovzatý odborník, ktorého už nikto neoklame prázdnymi rečami.

Obsah kurzu

Prístupnosť a použiteľnosť -SEO a prístupnosť webových stránok -čo je prístupnosť webových stránok, ako súvisí so SEO, prečo je to dôležité -pravidlá prístupnosti -ako sa prístupnosť a SEO kontroluje? -SEO a použiteľnosť webových stránok -čo je použiteľnosť webových stránok, ako súvisí so SEO, prečo je to dôležité -pravidlá použiteľnosti -web na mobilných zariadeniach -čo sú rozdiely oproti desktopovému browsovaniu -aké sú možnosti SEO optimalizácie pre mobily -ako testovať mobilnú použiteľnosť -rýchlosť načítania stránok – je dôležitý? -ako vstupuje do „hry“? -ako testovať rýchlosť načítania -čo sú najčastejšie chyby a ako sa im vyvarovať? -rich snippets – čo to je, čo to ovplyvňuje -aký štandard použiť Návrh webstránky z pohľadu SEO -čo sú to kľúčové slová -Analýza kľúčových slov -čo od nej môžeme očakávať -ako nám dáta formujú štruktúru webu a navigáciu na webe -čo je a na čo slúži klasifikačná analýza kľúčových slov -Analýza dát nad kľúčovými slovami -čo určujú jednotlivé klasifikácie, ako určiť ich dôležitosti, ako určiť trendy, ako tieto poznatky dostať na web a ako následné práce priorizovať -Návrh elementov stránok -ako vytvoriť z analýzy kľúčových slov presné znenie elementov stránok -URL, title, nadpisov, či kľúčové slová do textu Získavanie spätných odkazov -Redakčný plán na blog -prečo ho postaviť -ako hľadať nápady na články -ako písať články a čo s nimi potom -Sociálne siete – ako využiť sociálne siete pre offpage SEO -Známa značka – ako hľadať spätné odkazy pre známe firmy -Widgetbaiting – čo je to, kto to vie využiť a ako sa to správne robí Konkurencia -Analýza spätných odkazov konkurencie -aké stratégie používa konkurencia na získanie spätných odkazov -ktoré nástroje nám to povedia -ako dané informácie môžem využiť -je to správne? SEO nástroje -Toolbary pre prehliadače -ktoré toolbary používať a ktoré funkcie sú najužitočnejšie -Nástroje pre analýzu spätných odkazov – ktoré používať a ako -Nástroje pre analýzu kľúčových slov - ktoré používať a ako -Nástroje pre nájdenie článkov - ktoré používať a ako -Google Search Console / Google Webmaster tools -analýza vyhľadávania a iné užitočné informácie pomocou Webmaster Tools -Google Analytics -určenie ušlých príležitostí a efektívnych vstupných stránok -Ako merať a hodnotiť SEO – ako určiť tzv. KPIs Modelové situácie v prax -Lokálne SEO -ako sa dostať na Google mapy a mať dobré pozície -Duplicita -riešenia vnútornej a vonkajšej duplicity -Zrušenie alebo presun webu/stránky – 404 vs. 301 redirect -Zákaz indexovania -rozdiely medzi nofollow -čo je to meta robots a robots.txt -PageRank sculpting – nofollow alebo konsolidácia obsahu? -Viaceré weby – veľké weby, minisites a microsites -Weby s jazykovými mutáciami – vlastné weby, subdomény alebo adresáre? -Algoritmy vhľadávačov -voľná diskusia na algoritmy -Rankbrain -PageRank -TrustRank -algoritmus HITS -Panda -Penguin -brandové algoritmy a iné Mini workshop a praktická časť -Rozbor kľúčových slov -Najväčšie problémy webu -Rozbor spätných odkazov konkurencie -Návrh stratégie získavania spätných odkazov -Voľná diskusia – otázky a odpovede

Cieľová skupina

mierne pokročilý

Kontaktná osoba

Jana Rievajová
02/49 20 30 80
info@itlearning.sk

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať