Detail kurzu

Ako sa pýtať, alebo viete klásť správne otázky?

Slovenská spoločnosť pre kvalitu

Popis kurzu

Nie všetci sme konverzačné typy. Takým sa však môžete ľahko stať. Spôsobov, ako klásť správne otázky a naštartovať zaujímavý rozhovor je veľa. Všetky však majú spoločný menovateľ: otvorenosť, viac počúvať, než hovoriť. K tomu všetkému určite pomôže aj zvedavosť, hlad po ľudských príbehoch a obdiv ľudskej pestrosti.
Kto sa správne pýta, veľa sa dozvie!

Objasniť účastníkom školenia zásady aktívnej komunikácie, ako viesť rozhovory, ktoré sú prínosom pre ďalší rozvoj činností. Účastník získa zručnosti efektívneho vedenia rozhovorov formou kladenia otázok a aktívneho počúvania

Obsah kurzu

  • Účel a spôsob komunikácie
  • Riadenie rozhovoru
  • Kladenie otázok
  • Aktívne počúvanie

Cieľová skupina

  • manažéri kvality
  • interní audítori
  • vlastníci procesov
  • riadiaci pracovníci
Poznámka k cene

V poplatku sú zahrnuté náklady na zabezpečenie kurzu, prednáškovej sály, školiteľa, občerstvenia, obed a školiacich materiálov.

Hodnotenie




Organizátor