Detail kurzu

BAŤA KNOW-HOW - Exkluzívne semináre zamerané na MARKETING & OBCHOD

topcoach.sk

Popis kurzu

  • Naučíme vás ako USPIEŤ vo vašom biznise.
  • Staňte sa LÍDROM 21. storočia.
  • Buďte úspešný ako Tomáš BAŤA.

Obsah kurzu

I: Zásady propagácie a reklamy (9:30–11:45)

Základom kvalitnej propagácie je mať na mysli službu, a to službu nielen zákazníkovi, ale aj spoločnosti a verejnosti. Podrobné predstavenie služby, ako základného nástroja nielen pre podnikanie, ale aj reklamu a marketingovú prezentáciu.

Témou seminára je:

  • Predstavenie jednotlivých marketingových nástrojov využívaných firmou Baťa.
  • Zásady pre vytváranie marketingových kampaní a starostlivosť o zákazníka.
  • Edukácia predajcov, ako základného sprostredkovateľa marketingu firmy Baťa.

Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s:

  • predajom prostredníctvom služby,
  • marketingovými nástrojmi firmy Baťa do roku 1945.

Čo si účastníci odnesú:

Oboznámenie sa s rozsahom marketingovej komunikácie firmy Baťa a so spôsobom práce marketingového oddelenia. Ukážky originálnych propagačných materiálov firmy a dobových reklám.

II: Obchod – služba ako základ podnikateľskej vízie (12:15–14:30)

Slovo služba sa stalo základným elementom podnikateľskej filozofie a stratégie firmy Baťa. Byť užitočný – teda schopný poslúžiť druhému človeku, bolo považované za najvyšší stupeň realizácie človeka v spoločnosti. Všetka obchodná, výrobná aj medziľudská činnosť mala byť vykonávaná v zmysle služby a v súlade s vnímaním služby vo firme Baťa.

Témou seminára je:

  • Predstaviť vnímanie služby v rámci Baťovej sústavy riadenia.
  • Predstaviť filozofiu služby, ako základ úspešného predaja.
  • Edukácia predajcov, a to cez tzv. „Škola pro prodavače“, kde budú predstavené jednotlivé kurzy, spôsoby výučby a možnosti využitia získaných poznatkov v súčasnosti.

Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s:

  • vnímaním služby v rámci Baťovej sústavy riadenia,
  • pochopením služby, ako základ úspešného predaja,
  • Baťovským obchodným desatorom.

Čo si účastníci odnesú:

Základné poznatky o tom, že služba zaručuje nielen vyšší predaj a spokojného zákazníka, ale aj vyššie mzdy, spokojného zamestnanca a spokojný osobný život. Ďalej to budú informácie, ako využívať Baťovské obchodné desatoro v súčasnosti, ako sa starať o zákazníka, ako si s ním vytvárať vzťah, a prečo je základom neustály sebarozvoj.

Lektorka: Gabriela Culík-Končitíková — Nadace Tomáše Bati Zlín

Gabriela Culík-Končitíková sa dlhodobo venuje štúdiu Baťovej sústavy riadenia a jej aktuálnemu využitiu. Študuje doktorandský študijný program na Univerzite T. Baťu v Zlíne. V rámci svojej dizertačnej práce vypracováva model aplikácie personálnych zásad firmy Baťa do roku 1945 pre súčasné podnikateľské prostredie. Gabriela svoje štúdie publikuje, je autorkou niekoľkých kníh (napr. Srdcem baťovec). V súčasnej dobe pracuje tiež ako projektová manažérka pre Nadáciu Tomáša Baťu. Venuje sa zdieľaniu inšpiratívnych myšlienok Tomáša Baťu v rámci projektu Inšpirácia Baťa.

  • Cena za oba kurzy: 179€, vrátane obeda
  • Miesto: Vienna House Easy Bratislava
  • Trvanie: od 9:30 do 14:30
  • Kapacita: 16–25 ľudí
Poznámka k cene

Kurz je v zľave 50%.

Hodnotenie




Organizátor