Detail kurzu

Emočná inteligencia pre manažérov. Ako byť šéfom, pre ktorého chcú ľudia pracovať.

BPM Slovakia, s.r.o.

Popis kurzu

Kladiete si otázky, prečo Váš tím, aj keď sa skladá zo skúsených, šikovných a aktívnych jednotlivcov, nedosahuje očakávané výsledky? Alebo, čo robiť, aby Vaši zamestnanci dosiahli svoj plný potenciál a svojou spokojnosťou pomáhali rastu firmy?

Príďte k nám a dozviete sa:

  • Ako sa základné emócie premietajú do správania ľudí a ich výsledkov v pracovnom procese.
  • Čo je emočná inteligencia a prečo je jej rozvíjanie pre úspešného lídra dôležité.

Spoznáte:

  • Základné kompetencie emočnej inteligencie – sebauvedomenie, sebakontrola, empatia a sociálne zručnosti a rozanalyzujete si ako to máte Vy.
  • Nástroje a prejavy emočnej empatie a spôsoby ako ich využiť pracovnom procese pri rozpoznávaní, motivovaní, energizácii a inšpirácii mimoriadnych, talentovaných a lojálnych zamestnancov.
  • Efektívne nemanipulatívne stratégie správania, ktoré zaručia, že sa s Vami ľudia budú cítiť dobre a pomôžu Vám vyrovnať sa s negatívnymi prejavmi správania sa na pracovisku – manipulácia, ohováranie, bulying…
  • Odhalíte spôsoby správania, ktorým je dobré sa vyvarovať, aby od nás dobrí ľudia neodchádzali.
  • Precvičíte si a zdokonalíte komunikačné zručnosti skutočného lídra – ako vhodne komunikovať, podávať spätnú väzbu, kontštruktívne kritizovať, ktorým slovám sa radšej vyhýbať a ktoré sa, naopak, nebáť použiť.

Tréning je vhodný zvlášť pre: manažérov všetkých úrovní riadenia, tímlídrov, pracovníkov HR.

Obsah kurzu

  1. Ako sa základné emócie premietajú do správania ľudí a ich výsledkov v pracovnom procese.
  2. Čo je emočná inteligencia a prečo je jej rozvíjanie pre úspešného lídra dôležité. Základné kompetencie emočnej inteligencie – sebauvedomenie, sebakontrola, empatia a sociálne zručnosti.
  3. Nástroje a prejavy emočnej empatie a ako ich využiť pracovnom procese pri rozpoznávaní, motivovaní, energizácii a inšpirácii mimoriadnych, talentovaných a lojálnych zamestnancov. Efektívne nemanipulatívne stratégie správania, ktoré zaručia, že sa s Vami ľudia budú cítiť dobre.
  4. Ktorým spôsobom sa vyvarovať, aby od nás dobrí ľudia neodchádzali. Komunikačné zručnosti skutočného lídra – ako vhodne komunikovať, ktorým slovám sa vyhýbať a ktoré používať.
  5. Ako sa vyrovnať s negatívnym správaním na pracovisku – manipulácia, ohováranie…

Cieľová skupina

Tréning je vhodný zvlášť pre: manažérov všetkých úrovní riadenia, tímlídrov, pracovníkov HR.

Hodnotenie




Organizátor