Detail kurzu

Popis kurzu

Pre dnešnú modernú dobu je charakteristická on line komunikácia, čo spôsobuje, že sa ľudia spoliehajú skôr na e-maily, sms správy, či telefonát prostredníctvom mobilu ako na verbálnu komunikáciu „face to face“. Nie vždy a všade je však možné, alebo vhodné komunikovať len e-mailom, sms-kou, alebo zavolať na mobil. V biznise, ani v osobnom živote ešte žiadna technológia neprekonala osobnú komunikáciu, ktorá umožňuje ľudom sprostredkovať informáciu za pomoci všetkých zmyslov, umožniť lepšie spoznanie osoby, resp. osôb – poslucháčov a umocniť obsah poskytovanej informácie.

Prínosy tréningu: Úspešne aplikovaná rétorika Vám uľahčí dosiahnuť požadovaný cieľ Vášho rečníckeho prejavu a umožní Vám racionálne i emocionálne presvedčiť Vašich poslucháčov, či ide o Vášho obchodného partnera, klienta, šéfa, alebo osoby zo súkromia.

Obsah kurzu

Súčasťou tréningu sú teoretické vstupy a najmä praktické cvičenia, na základe ktorých zvládnete základné aspekty rétoriky. Naučíte sa pracovať s dychom, s moduláciou hlasu, presne artikulovať, ovládať výrazové zložky reči, ktoré budete využívať v prospech čitateľnosti obsahu. Uvedomíte si previazanosť neverbálnej zložky komunikácie, ktorá s rečníckym prejavom úzko súvisí. Precvičíte si štylistickú a obsahovú zložku čítaného aj voľne hovoreného prejavu. Na základe analýzy video záznamu Vášho rečníckeho prejavu, Vám bude poskytnutá spätná väzba, aj návod, ako Váš prejav zlepšiť v súlade s podporou Vašej individuality.

Cieľová skupina

Tréning je určený všetkým, ktorí cítia potrebu zlepšiť svoje rétorické schopnosti pre úspešné zvládanie rečníckeho prejavu pred publikom, napr.:

  • manažéri, obchodníci, ktorí pravidelne prezentujú obchodné výsledky, produkty, riešenia a pod.
  • pracovníci inštitúcií, ktorí sa zúčastňujú rôznych konferencií, stretnutí, a pod.
  • pracovníci médií (redaktori, reportéri)
Hodnotenie




Organizátor