SPOLOČENSKÁ ETIKETA A BIZNIS PROTOKOL (NIELEN) PRE OBCHODNÍKOV

Základné info
Prihlásiť sa na kurz

Popis kurzu

  • Zvládnite komunikáciu s klientmi na profesionálnej úrovni.
  • Osvojte si princípy spoločenskej etikety a biznis protokolu a začnite ich využívať v praxi.
  • Zachovajte si duchaprítomnosť a profesionálne vystupovania v každej situácii.

Cieľová skupina

  • všetky úrovne manažmentu
  • zamestnanci, ktorí reprezentujú spoločnosť na spoločenských alebo pracovných stretnutiach

Obsahová náplň

  • Úvod do biznis komunikácie: aké signály klientom vysielame
  • Ako vystupovať v súlade s firemnou kultúrou
  • Osobný imidž, reprezentácia osoby, firmy
  • Umenie prvého dojmu: zdravenie, oslovovanie, predstavovanie, správne vykanie, podávanie rúk a usádzanie
  • Spoločenská nadradenosť a podradenosť
  • Kultivovaný prejav a vystupovanie
  • Miera formálnosti a neformálnosti
  • Témy na small talk s klientom
  • Ako sa na spoločenských podujatiach nesprávať ako slon v porceláne
  • Stolovanie – zásady, princípy
  • Tipy, ako sa klientom na spoločenských podujatiach venovať

Termíny kurzov

28.11.2017

Kurz na mieru (vnútrofiremný kurz)

Kurz je možné organizovať aj pre uzavreté skupiny kde obsah, termín a miesto sa dohodne podľa požiadaviek zákazníka.

Cena bude vypočítaná na základe presnej špecifikácie objednávateľa.

Odporúčaný rozsah kurzu: 1 deň

Kontakt a miesto konania

Kontaktné údaje
Mária Pipová
tel:
+421 2/642 828 *** zobraziť

mobil:
+421 918 329 *** zobraziť

email:
mega@... zobraziť


Adresa
Vilová 2, 851 01 Bratislava

O organizátorovi

Kontaktné údaje
tel:
+421 2/642 828 *** zobraziť

mobil:
+421 918 329 *** zobraziť

email:
mega@... zobraziť

web: www.megaeducation.sk

Adresa
MEGA Education s.r.o.
Vilová 2, Bratislava Zobraziť na mape

Hodnotenie kurzu

(hlasujte)