Detail kurzu
Stratégia predaja - Sales management
Power Coaching s. r. o.
Popis kurzu
Rozvinúť poznatky, zručnosti a postoje predajcov tak, aby ku každej obchodnej situácii pristupovali ako zruční profesionáli orientovaní na zákazníka, s úmyslom uzavrieť obojstranne výhodný obchod. Okrem toho, pomôcť pochopiť faktory, ktoré posúvajú jednorazovú obchodnú príležitosť do roviny dlhodobého vzťahu s klientom. Očakávaným výsledkom tohto programu je nárast objemu zrealizovaných obchodov a zlepšenie sebadôvery a sebamotivácie.
Obsah kurzu
Stratégie predaja sú rozdelené do piatich veľkých častí. Pokrývajú omnoho viac ako len vedenie efektívnej obchodnej prezentácie. Predstavujú komplexný systematický prístup k procesu predaja. Systémovými krokmi sú:
1. Vyhľadávanie Predajcovia sa naučia ako zvýšiť úspešnosť vyhľadávania nových zákazníkov a ako urobiť viac nových obchodov zameriavaním sa na „ vysoko potenciálnych zákazníkov“ – a naučia sa ako si ľahšie dohodnúť stretnutie.
2. Plánovanie, príprava a manažment času Účastníci sa naučia, že plánovanie je prvou prioritou profesionála, a že si musia na každé obchodné rokovanie stanovovať akčné ciele. Naučia sa, prečo ľudia kupujú a nekupujú a ako najefektívnejšie prezentovať seba, svoj výrobok a služby; tiež ako najefektívnejšie využívať ČAS zoraďovaním príležitostí podľa ich priority a organizovaním svojich aktivít.
3. Efektívna obchodná prezentácia
a. Vytváranie vzťahu
Predajcovia sa naučia ako sa používaním štyroch jednoduchých krokov
„predávať" a získavať si tým dôveru v očiach potenciálneho
zákazníka. Týmto spôsobom budujú obojstranne prospešný vzťah a
získavajú ochotnejšieho zákazníka.
b. Kladenie otázok
Rozvinú si schopnosť sondovať a klásť otázky, takže skutočne pochopia,
čo zákazník chce a potrebuje. Plus sa naučia ako zvyšovať pocit „potreby
a chcenia „ – skôr ako sa budú pokúšať „predať“. Okrem toho si
rozvinú tri špecifické zručnosti počúvania faktov a pocitov.
c. Ponúkanie
Kľúčovou zručnosťou, ktorú sa tu naučia, je identifikovanie a
prezentovanie tých riešení, výhod a prínosov, ktoré bude potenciálny
zákazník najviac akceptovať.
d. Podporovanie
Naučia sa ako hodnotiť pripravenosť zákazníka kúpiť prostredníctvom
pokusného uzatvárania a verbálnych a neverbálnych signálov. Čo je
najdôležitejšie, rozvinú si zručnosť podporovať zákazníka, keď bude
mať pochybnosti, obavy a námietky. Okrem toho si rozvinú schopnosť
transformovať námietky na otázky, reagovať na
tieto otázky a uzatvárať obchod.
e. Uzatváranie
Predajcovia sa naučia sedem osvedčených metód uzatvárania obchodu pri
súčasnom minimalizovaní napätia. Tieto zručnosti im zvýšia sebaistotu a
sebadôveru redukujúc zároveň úroveň stresu, ktorý prežívajú.
f. Z ďalšieho obsahu
Kurz tiež obsahuje „ako predávať skupinám“, pripravovanie „
víťazných ponúk“ a mnoho ďalších informácií.
4. Snaha o získanie zákazníka po prvom pokovaní Obchod sa vždy neuzavrie pri prvom kontakte. V tejto časti sa predajcovia naučia ako zabezpečiť progres vedúci v budúcnosti k uzatvoreniu obchodu a ako to robiť spôsobom, ktorý buduje dlhodobý obchodný vzťah. Naučia sa tiež ako požiadať o referencie pre ďalšie obchody – v rámci tej istej firmy alebo s inými firmami.
5. Osobné ciele pre úspech a sebamotiváciu Predajcovia sú vysoko motivovaní, keď sú ich ciele jasné a dôležité. Kurz vedie účastníkov procesom stanovovania cieľov. Stanovia si ciele osobné i ciele v oblasti zvyšovania objemu obchodov. V dôsledku toho budú prejavovať väčší entuziazmus vo vzťahu k svojej kariére a profesii predajcu a budú úspešnejší a sebamotivovanejší.
Cieľová skupina
Môžu byť novými predajcami alebo aj tými, ktorí majú dlhoročné skúsenosti. Pre obidve skupiny bude kurz prínosom vďaka možnosti mať spoločný profesionálny obchodný prístup. Ak sa kurzu zúčastní aj obchodný manažér, resp. vedúci predaja, navodí to tímového ducha – výsledkom ktorého je používanie rovnakého systému, čo manažérovi pomáha viesť svojich ľudí aj po skončení kurzu s maximálnymi výsledkami.
Pre viac informácií / vytvorenie cenovej ponuky nás kontaktujte: info@coaching-poradna.sk
Hodnotenie
Organizátor

Podobné kurzy
podľa názvu a lokality