Detail kurzu

VYJEDNÁVANIE, NEGOCIAČNÉ ZRUČNOSTI

LAPIS IT, s.r.o.

Popis kurzu

Školenie je určené predovšetkým pre obchodníkov, manažérov, nákupcov a predajcov. Je však vhodné aj pre tých, ktorí majú záujem výrazne zlepšiť úroveň a výsledky svojich rozhovorov v práci, alebo bežnom živote.

Obsah kurzu

charakteristika vyjednávania nastavenie podmienok vyjednávania identifikácia vyjednávacej pozície klienta definícia maxima, minima a optima Zoznamovacie rituály a primárna kalibrácia Neverbálna komunikácia: využitie priestoru, pozície, usadenia Identifikácia vyjednávacieho štýlu klienta Zlaté pravidlo vyjednávania Techniky zahájenia negociačných rozhovorov Identifikácia typu vyjednávača Techniky vyjednávania : propozície, komplementárne ciele a nátlakové techniky Práca s tichom Ústupky, ponuky a pravidlá ich použitia Zvládanie námietok Krízové situácie v rozhovore a ich riešenie Ako identifikovať manipuláciu v rozhovore

Cieľová skupina

Získate prehľad o možnostiach vyjednávania a jeho prípravy, priebehu a riešenia nepríjemných situácií, ktoré Vás môžu zaskočiť. Už nebudete musieť navštevovať klientov s nejasnou predstavou a stresom – naopak, budete s nimi rokovať so záujmom, a sebaistotou. Tiež spoznáte nástroje aktívneho riadenia rozhovorov a práce s partnerom v rozhovore, ktoré Vám umožnia zvoliť si primeraný prístup ku klientovi pre Váš maximálny úspech.

Hodnotenie




Organizátor