Detail kurzu

Marketing v kocke

TOP CONSULT GROUP, s.r.o.

Popis kurzu

  • budete vedieť definovať význam trhovej orientácie spoločnosti
  • pochopíte funkciu marketingu pri koordinácii všetkých funkcií v spoločnosti
  • naučíte sa používať a rozumieť marketingovej terminológii
  • uvedomíte si význam stanovenia cieľov a stratégií pre budúci rozvoj spoločnosti
  • pochopíte význam podielu svojej osoby pri vytváraní identity spoločnosti

získate schopnosť aplikovať získané vedomosti do svojej praxe

Obsah kurzu

  • úvod do marketingu, ako správne porozumieť pojmu marketing
  • trhová orientácia spoločnosti, pôsobenie marketingu v organizačnej štruktúre spoločnosti
  • ako zostaviť marketingový plán
  • orientácia v základných ukazovateľoch trhu, ukážka výpočtu a interpretácie vybraných ukazovateľov
  • pôsobenie konkurencie, ako zostaviť profil konkurencie
  • ako porozumieť roli zákazníka, princípy segmentácie trhu
  • ekonomické minimum, ako porozumieť vzťahu marketingu a ekonomicky spoločnosti
  • význam analýzy SWOT pre stanovenie cieľov a strategických možností rozvoja spoločnosti
  • ako realizovať strategické rozhodnutia spoločnosti, vysvetlenie pojmu marketingový mix
  • stručne o sortimente spoločnosti, pôsobenie ceny, praktické poznatky
  • ako porozumieť termínom komunikačný mix a komunikačné plánovanie

Cieľová skupina

  • manažérom a špecialistom, ktorí potrebujú rámcové informácie o marketingových procesoch
Poznámka k cene

Zľava pre klientov INTENZÍVY & TCG, 474 EUR bez DPH

Hodnotenie




Organizátor