Detail kurzu
Marketing v kocke
TOP CONSULT GROUP, s.r.o.
Kurz nebol aktualizovaný viac ako rok.
Popis kurzu
- budete vedieť definovať význam trhovej orientácie spoločnosti
- pochopíte funkciu marketingu pri koordinácii všetkých funkcií v spoločnosti
- naučíte sa používať a rozumieť marketingovej terminológii
- uvedomíte si význam stanovenia cieľov a stratégií pre budúci rozvoj spoločnosti
- pochopíte význam podielu svojej osoby pri vytváraní identity spoločnosti
získate schopnosť aplikovať získané vedomosti do svojej praxe
Obsah kurzu
- úvod do marketingu, ako správne porozumieť pojmu marketing
- trhová orientácia spoločnosti, pôsobenie marketingu v organizačnej štruktúre spoločnosti
- ako zostaviť marketingový plán
- orientácia v základných ukazovateľoch trhu, ukážka výpočtu a interpretácie vybraných ukazovateľov
- pôsobenie konkurencie, ako zostaviť profil konkurencie
- ako porozumieť roli zákazníka, princípy segmentácie trhu
- ekonomické minimum, ako porozumieť vzťahu marketingu a ekonomicky spoločnosti
- význam analýzy SWOT pre stanovenie cieľov a strategických možností rozvoja spoločnosti
- ako realizovať strategické rozhodnutia spoločnosti, vysvetlenie pojmu marketingový mix
- stručne o sortimente spoločnosti, pôsobenie ceny, praktické poznatky
- ako porozumieť termínom komunikačný mix a komunikačné plánovanie
Cieľová skupina
- manažérom a špecialistom, ktorí potrebujú rámcové informácie o marketingových procesoch
Poznámka k cene
Zľava pre klientov INTENZÍVY & TCG, 474 EUR bez DPH
Kontaktná osoba
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality