Detail kurzu
Psychológia marketingovej komunikácie
MV Akadémia - manažérska vzdelávacia akadémia
Popis kurzu
Účastníci sa naučia psychologické aspekty marketingu v online prostredí. Ako sa zákazníci v online prostredí správajú a čo ich motivuje, ako používajú web a ako ich motivovať k nákupu alebo inej želanej akcii.
Obsah kurzu
Časť 1: Gamifikácia: Psychológie hier a ich aplikácie
v marketingu
Triedenie zákazníkov nie podľa veku a miesta ale podľa správania (player
styles and behavior models)
- Typy hráčov v online hrách a komunitách (Bartle & Amy Jo Kim)
- Integrálna teória Kena Wilbera
Spoločenské rebríčky – ich využívanie a exploitácia v marketingu
- Ako firmy zneužívajú znalosti psychológie a ľudského správania na exploitáciu zákazníkov
- Na čo si dávať pozor a ako prekuknúť deštruktívne taktity
- Základné kroky na nastavenie férového systému
Ako neustále odmeňovať zákazníkov + zamestnancov a neprerobiť na tom
- Ako identifikovať existujúcu spätnú väzbu zákazníkom (feedback loops) a zlepšiť ju
- Nastavovanie odmien (Reward structures)
- Game design canvas + Role Playing Canvas (workshop pri ktorom si účastníci urobia z firmy hru)
Časť 2: Psychológia a použiteľnosť webov a
aplikácií
Používatelia webov a aplikácií sú sebeckí, leniví a bezohľadní. Ako
aplikovať princípy psychológie pri predvídaní a vysvetľovaní ich myslenia
a správania.
- Psychologické princípy použiteľnosti podľa oblastí: pozornosť, vizuálne vnímanie, pamäť a jazyk.
- Fittsov zákon – a kedy neplatí
- V koži používateľa – testovanie použiteľnosti webov a aplikácií.
- Špecifiká mobilných zariadení.
Cieľová skupina
Marketingoví špecialisti, PR manažéri, Marketingoví manažéri, webdizajnéri
obsahuje 8 hodinové praktické školenie s cvičeniami, občerstvenie, kvalitné materiály.
Hodnotenie
Organizátor

Podobné kurzy
podľa názvu a lokality