Detail kurzu
Školenie PPC pre začiatočníkov
Verlag Dashöfer, s.r.o.
Popis kurzu
PPC reklama je jedna z najefektívnejších a najrýchlejšie rastúcich foriem internetovej reklamy.
V priebehu jednodňového školenia sa dozviete všetko, čo budete potrebovať pre úspešné založenie a štart PPC kampaní v systémoch Google Adwords, Sklik, Etarget a Adfox.
Základné fakty o PPC reklame:
- Do 15 minút môžete byť na prvej strane vo vyhľadávači
- Sami si určujete koľko ste ochotní zaplatiť za nového návštevníka
- Správou svojich kampaní môžete ovplyvniť výkon kampaní a často i znásobiť návratnosť vložených prostriedkov
- Platíte iba za reálneho návštevníka vašich stránok
- Oslovujete zákazníka v konečnej fáze rozhodovania
Zmienené fakty sú tie najčastejšie, ktoré sa objavujú v súvislosti s PPC reklamou. Už málo sa však hovorí o tom koľko inzerentov si za posledné roky založilo účty v PPC systémoch, preinzerovali nemalé čiastky a získali za nich nedostatočné výsledky.
Najčastejším problémom sú chyby, ktoré vznikajú pri zakladaní účtov, pri štarte kampaní, alebo chyby vznikajúce zlým pochopením funkcií jednotlivých PPC systémov.
Cieľom tohto školenia je naučiť Vás postaviť si PPC kampaň na správnych základoch, ukázať, ako sa vyvarovať často jednoduchých chýb a neznalostí, ktoré následne môžu ovplyvniť výkon vašich kampaní.
Obsah kurzu
Základy fungovania PPC systémov
- Dozviete sa nie len základné princípy a funkcie fungovania PPC systémov, ale získate i ďalšie informácie, ako sa tieto systémy vyvíjali v minulosti a aké sú predpovede ich vývoja do budúcna, aby ste sa mohli pripraviť.
Možnosti PPC reklamy
- Zobrazovanie textových reklám vo výsledkoch vyhľadávaní je iba jedna z mnohých možností PPC systémov. Ďalšími možnosťami sú napríklad grafické reklamy, videoreklamy, alebo reklamné gadgety.
- Vhodné i nevhodné použitie PPC reklamy
- Určité použitie PPC reklamy nemusí byť vždy ideálne pre daný produkt. Preto si na konkrétnych príkladoch produktov a odborov ukážeme, ako v ich prípadoch PPC reklamu najlepšie použiť.
Druhy PPC systémov a ich využitie
- Na školení si prejdete najpoužívanejšie PPC systémy, akými sú Google Adwords, Sklik, Etarget a Adfox. Pozrieme sa na konkrétne príklady, kde a za akých podmienok sa budú vaše reklamy zobrazovať.
- Založenie a správne nastavenie PPC účtov
u všetkých vyššie zmienených systémov si prejdeme základy pre správne založenie a nastavenie vašich zákazníckych účtov.Ukážeme si tiež dôležité nastavenia, ktoré nemožno v budúcnosti meniť.
Platobné modely a ich výhody a nevýhody
- Každý PPC systém má svoje možnosti úhrady. Prejdeme si každý z nich a doporučíme pre vaše zámery ten najlepší.
Štruktúra úspešnej PPC kampane
- Základnými stavebnými prvkami PPC kampaní sú kampane, reklamné zostavy, kľúčové slová a reklamné inzeráty. Jednotlivo prejdeme každý prvok a ukážeme si zásady pre dosiahnutie tých najlepších výsledkov.
- Efektívna správa PPC účtov
- Vlastná kampaň je jedna vec, efektívna správa vec druhá. Aby ste zo svojich kampaní dostali maximum, budete potrebovať kvalitné informácie o tom, aké sú výsledky vašich kampaní. Prejdeme si preto možnosti exportov, ktoré jednotlivé systémy ponúkajú a tiež to, ako s nimi čo najlepšie pracovať
Meranie výkonu kampaní
- PPC reklama je výkonová reklama. Ukážeme si preto systémy a ich nastavenia, ktoré nám pre meranie výkonu poskytnú tie najlepšie výsledky
Uľahčenie práce, pomocné nástroje
- na seminári sa venujeme i správe kampaní pomocou Google Editora.
Cieľová skupina
Pre koho je školenie určené:
Majiteľom, manažérom projektov, pracovníkom v oblasti marketingu, reklamy, webdesignu, všetkým, ktorých táto téma zaujíma
V cene je zahrnuté: účasť na seminári, pracovné materiály, písacie potreby, občerstvenie, obed.
Hodnotenie
Organizátor

Podobné kurzy
podľa názvu a lokality