Detail kurzu

Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhladávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Vaši zákazníci používajú Google vyhľadávač rovnako ako vy. Pozrite sa, ako sa termín "vygúgliť", či "nájdem si to na gúgli" stal bežnou súčasťou našich životov. Kto dnes podniká a nie je vo vyhľadávači google na popredných priečkach - ako keby ani neexistoval. Zákazníci ho nenájdu a nakúpia u konkurencie. Určite viete, že prvé 4 pozície viacmenej na hľadanie každého slova sú na Google pripravené pre tých, čo sú ochotní si zaplatiť. A platí sa za klik. A o tomto presne tento kurz je – ako si zaplatiť, aby sme boli vo vyhľadávači na prvom mieste alebo ak chcete medzi prvými. PPC reklama (skratka slov pay par click, teda platenie za kliknutie) je jednou z najefektívnejších foriem internetovej reklamy. Dalo by sa povedať, že do pár minút po zverejnení sa váš inzerát na vami vybrané slovo zobrazuje na prvých miestach na Gúgli, ale aj na stovkách najnavštevovanejších webov. Státisíce ľudí vyhľadávajúcich produkt alebo službu vás nájdu na popredných priečkach a môžu nakupovať. A to za zlomok ceny, ktorú by ste investovali do profesionálnej SEO optimalizácie alebo letákov, či bannerov. Aj preto je práve kurz Google Ads (AdWords) I. pre začiatočníkov určený všetkým, ktorí vlastnia alebo spravujú internetovú stránku alebo e-shop, či sú alebo budú pracovať na pozícii online marketingu. Kurz je určený pre začiatočníkov, ale hodí sa na doplnenie aj pre mierne pokročilých používateľov. Kurz Google Ads pojednáva všetko pekne od úplných základov, teóriu kľúčového slova, ich návrh, overenie, plánovač kľúčových slov, vstupná stránka, základy kampaní, ako aj úvod do Google Ads a pracovného prostredia a jeho nástroje. Vytvoríme si účty, nastavíme si ich a vytvoríme spoločne kampane, ktoré môžu byť do pár minút na prvých miestach vo vyhľadávači. Inak povedané, naučíme vás, ako byť do pár minúť prvý na Google.

Obsah kurzu

=== Teoretická časť kurzu Google AdWords I. - PPC kamane : - Základné rozdelenie internetového marketingu - Čo je to PPC reklama - Ako fungujú PPC kampane - Princíp - Možnosti - Cena - Efektivita - Druhy PPC reklamy - Textová reklama – vyhľadávacia sieť - Textová reklama – reklamná sieť - Kontexová reklama - Grafická reklama - Video reklama - Reklamné gadgety - Použitie PPC reklamy - Produkt - Firma -Konkrétne príklady - Ukážky zlého používania - Reklamné systémy - Google AdWords - Etarget - Sklik - Príklady a použitie - AdSense - Založenie a základné nastavenie účtu – Google AdWords - Čo budem potrebovať - Čo je to kampaň - Čo je to inzerát - Ako vkladám kľúčové slová - Dĺžka reklám a slov - Platobné možnosti – kredit - Kľúčové slová - Základ kampane - Konkurencia - Analýza - Správny výber - Drahé vs. Lacné kľúčové slová - výber kľúčových slov - priraďovanie slov ku kampaniam a inzerátom - Tvorba PPC kampane - Tvorba reklamných kampaní a skupín - Výber kľúčových slov - Nastavenie textu pre reklamu - Varianty - Cenotvorba – koľko ma PPC kampane budú stáť - Cena kamampane - Cena slov - Automatické ceny na deň - Automatické ceny za slová - Ako viem, ktoré slovo je lacné alebo drahé - Ako môžem ušetriť - Nastavenie a úprava kampane - Všeobecné - Miesta - Ceny - Kľúčové slová - Siete - Rozšírenia - Čo sú to rozšírenia reklamy - Rozšírenia umiestnenia - Rozšírenia o telefonické funkcie - Rozšírenia Sitelinks - Sociálne rozšírenia - Sledovanie kampane - Čo musím sledovať - Štatistika pre mňa - Úspešnosť PPC kampaní - Konverzia === Praktická časť: - Prihlásenie sa do konta Google Adwords - Ako nastavujem fakturáciu - Kreslíme a navrhujeme kampaň na papier do tabuľky - Analýza web stránky - Moje možnosti - Moje produkty a služby - Aké PPC kampane vôbec môžem tvoriť - Kampane sú hotové a ideme ďalej - Navrhujem inzeráty - Navrhujem kľúčové slová - Vyberáme vhodné slová - Dokončujeme návrh kampane - Tvoríme novú kampaň do AdWords systému - Pridávame kampaň - Nastavujeme jej vlastnosti - Nastavujeme cenu za deň - Priraďujeme inzerát - Pridávame text inzerátu - Kontrolujeme si dĺžku slov v inzeráte - Pridávame rozšírenia - Kampaň s inzerátom hotová, ideme na slová .. - Pridávame navrhované slová - Sledujeme ich kvalitu - Sledujeme štatistiku - Na čo si dávať pozor - Čo meniť a čo nie - Aké čísla nás budú zaujímať - Záverečná diskusia

Cieľová skupina

začiatočník

Kontaktná osoba

Jana Rievajová
02/49 20 30 80
info@itlearning.sk

Hodnotenie




Organizátor