Detail kurzu
Netiketa v komunikácii s klientom
MEGA Education s.r.o.
Popis kurzu
- Naučíte sa poskytovať kvalitný zákaznícky servis
- Zvládnete pravidlá efektívnej komunikácie v online prostredí
- Budete vedieť komunikovať s rôznymi typmi klientov
Obsah kurzu
- Špecifiká komunikácie v on-line prostredí v porovnaní s off-line komunikáciou
- Princípy budovania dobrej online reputácie spoločnosti a zvyšovanie kvality zákazníckeho servisu
- Pravidlá etikety v online komunikácii s klientom (tzv.: netiketa)
- Medzikultúrne rozdiely v komunikácii v praxi
- Ako komunikovať v online prostredí moderne a dynamicky
- Efektívne zvládanie námietok a konfliktov s klientmi v písomnej komunikácii
- Princípy zákazníckeho správania v on-line predaji a to najmä z pohľadu cross-sellingu a up-sellingu
- Zisťovanie potrieb klienta a navrhovanie produktov/služieb formou riešení
- Využitie poznatkov o on-line zákazníckej typológii pri jednaní s klientom
Cieľová skupina
pracovníci zákazníckeho servisu, obchodní zástupcovia, pracovníci v každodennom kontakte s klientom
Poznámka k cene
Cena zahŕňa občerstvenie a študijný materiál. Fyzické osoby – zľava 20%.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality