Detail kurzu

Manažérske zručnosti

MEGA Education s.r.o.

Popis kurzu

  • Porozumieť svojej novej manažérskej role a kľúčovým kompetenciám riadiaceho pracovníka.
  • Osvojiť si základné prvky efektívnej komunikácie s podriadenými.
  • Naučiť sa vnímať a porozumieť rôznym typom zamestnancov a prispôsobiť im svoj štýl riadenia a vedenia.
  • Zlepšiť sa v zvládaní náročných situácií so zamestnancami bez rizika narušenia vzťahov.

Obsah kurzu

  • Osobnosť a kompetencie manažéra, rola manažéra
  • Komunikačné úlohy a schopnosti riadiaceho pracovníka
  • Techniky efektívnej komunikácie (jasné vyjadrovanie, aktívne počúvanie, kladenie otázok)
  • Práca s emóciami – ako im nepodľahnúť a zachovať sa ako profesionál
  • Ako pracovať s rôznymi typmi podriadených
  • Zvládanie náročných situácií a zamestnancov v komunikácii
  • Asertivita a riešenie konfliktov na pracovisku
  • Poskytovanie a prijímanie spätnej väzby, kritiky a pochvaly
  • Delegovanie – čo delegovať a čo nedelegovať v práci manažéra
  • Formálna a neformálna hierarchia na pracovisku (ako s ňou pracovať vo svoj prospech)
  • Vytváranie pozitívnej pracovnej atmosféry a vzájomného rešpektu
  • Odporúčania na zlepšenie tímovej spolupráce
  • Metódy na zvýšenie motivácie a angažovanosti zamestnancov
  • Akčný plán osobného a tímového rozvoja

Cieľová skupina

  • všetci riadiaci pracovníci, ktorí začínajú s vedením ľudí alebo sa stretávajú s problémami pri riadení svojho tímu, začínajúci manažéri, tímlídri, majstri výrobných podnikov, nižší a stredný manažment
Poznámka k cene

Cena zahŕňa občerstvenie a študijný materiál. Fyzické osoby – zľava 20%.

Hodnotenie




Organizátor