Detail kurzu
Manažérske zručnosti
MEGA Education s.r.o.
Popis kurzu
- Porozumieť svojej novej manažérskej role a kľúčovým kompetenciám riadiaceho pracovníka.
- Osvojiť si základné prvky efektívnej komunikácie s podriadenými.
- Naučiť sa vnímať a porozumieť rôznym typom zamestnancov a prispôsobiť im svoj štýl riadenia a vedenia.
- Zlepšiť sa v zvládaní náročných situácií so zamestnancami bez rizika narušenia vzťahov.
Obsah kurzu
- Osobnosť a kompetencie manažéra, rola manažéra
- Komunikačné úlohy a schopnosti riadiaceho pracovníka
- Techniky efektívnej komunikácie (jasné vyjadrovanie, aktívne počúvanie, kladenie otázok)
- Práca s emóciami – ako im nepodľahnúť a zachovať sa ako profesionál
- Ako pracovať s rôznymi typmi podriadených
- Zvládanie náročných situácií a zamestnancov v komunikácii
- Asertivita a riešenie konfliktov na pracovisku
- Poskytovanie a prijímanie spätnej väzby, kritiky a pochvaly
- Delegovanie – čo delegovať a čo nedelegovať v práci manažéra
- Formálna a neformálna hierarchia na pracovisku (ako s ňou pracovať vo svoj prospech)
- Vytváranie pozitívnej pracovnej atmosféry a vzájomného rešpektu
- Odporúčania na zlepšenie tímovej spolupráce
- Metódy na zvýšenie motivácie a angažovanosti zamestnancov
- Akčný plán osobného a tímového rozvoja
Cieľová skupina
- všetci riadiaci pracovníci, ktorí začínajú s vedením ľudí alebo sa stretávajú s problémami pri riadení svojho tímu, začínajúci manažéri, tímlídri, majstri výrobných podnikov, nižší a stredný manažment
Poznámka k cene
Cena zahŕňa občerstvenie a študijný materiál. Fyzické osoby – zľava 20%.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality