Detail kurzu

Communication and Conflict Management

Inštitút bankového vzdelávania NBS, n.o.

Popis kurzu

Tento kurz poskytuje konfliktné školenie s cieľom vybaviť účastníkov zručnosťami, vedomosťami a sebavedomím, aby boli schopní účinne, potenciálne, asertívne a konštruktívne zvládnuť potenciálne negatívne situácie v oblasti výkonu na pracovisku. Cieľom tréningu v oblasti riadenia konfliktov je predstaviť praktické techniky a stratégie riešenia konfliktov, ktoré môžu manažéri a vedúci pracovníci efektívne využívať na zvládanie konfliktov na pracovisku. Mala by byť založená na predchádzajúcich školeniach, zručnostiach a znalostiach o efektívnom riadení výkonnosti.

Obsah kurzu

Súčasné stratégie riešenia konfliktov na pracovisku (definovanie konfrontácie, súčasné stratégie riešenia konfliktov atď.); Štýl konfliktov (rozpoznávanie rôznych štýlov konfliktov, určovanie ich dopadu atď.); proces riadenia konfliktov (uznávanie príspevkov a možných stratégií riadenia konfliktov na zmenu výsledku); štýl vplyvu a asertivity; činnosti na riešenie konfliktov; akčné plánovanie a reflexia.

Cieľová skupina

Zručnosti v oblasti riadenia konfliktov môžu pomôcť pri riešení vnútorných konfliktov v organizácii, buď medzi jednotlivcami alebo oddeleniami. Kvalitné školenie v oblasti riadenia konfliktov umožňuje zamestnancom pozitívne sa zapájať do spolupráce s kolegami alebo skupinami, zvládať kontroverzné rozhovory, predkladať zložité správy, vyjadrovať konštruktívnu kritiku a odpovedať na negatívne komentáre.

Kontaktná osoba

Mgr. Emília Farkašová
+421 2 5787 3532
emilia.farkasova@nbs.sk

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať