Detail kurzu
Communication and Conflict Management
Inštitút bankového vzdelávania NBS, n.o.
Popis kurzu
Tento kurz poskytuje konfliktné školenie s cieľom vybaviť účastníkov zručnosťami, vedomosťami a sebavedomím, aby boli schopní účinne, potenciálne, asertívne a konštruktívne zvládnuť potenciálne negatívne situácie v oblasti výkonu na pracovisku. Cieľom tréningu v oblasti riadenia konfliktov je predstaviť praktické techniky a stratégie riešenia konfliktov, ktoré môžu manažéri a vedúci pracovníci efektívne využívať na zvládanie konfliktov na pracovisku. Mala by byť založená na predchádzajúcich školeniach, zručnostiach a znalostiach o efektívnom riadení výkonnosti.
Obsah kurzu
Súčasné stratégie riešenia konfliktov na pracovisku (definovanie konfrontácie, súčasné stratégie riešenia konfliktov atď.); Štýl konfliktov (rozpoznávanie rôznych štýlov konfliktov, určovanie ich dopadu atď.); proces riadenia konfliktov (uznávanie príspevkov a možných stratégií riadenia konfliktov na zmenu výsledku); štýl vplyvu a asertivity; činnosti na riešenie konfliktov; akčné plánovanie a reflexia.Cieľová skupina
Zručnosti v oblasti riadenia konfliktov môžu pomôcť pri riešení vnútorných konfliktov v organizácii, buď medzi jednotlivcami alebo oddeleniami. Kvalitné školenie v oblasti riadenia konfliktov umožňuje zamestnancom pozitívne sa zapájať do spolupráce s kolegami alebo skupinami, zvládať kontroverzné rozhovory, predkladať zložité správy, vyjadrovať konštruktívnu kritiku a odpovedať na negatívne komentáre.Kontaktná osoba
Mgr. Emília Farkašová
+421 2 5787 3532
emilia.farkasova@nbs.sk
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality