Detail kurzu

Ako prestať myslieť (len) ako expert a začať rozmýšľať (viac) ako manažér

Uplift Consulting s. r. o.

Popis kurzu

PREČO SA ZÚČASTNIŤ TOHTO WORKSHOPU V ROKU 2024 

Prechod z odbornej pozície na riadiacu je jednou z najťažších situácií, ktoré počas svojej kariéry zamestnanci zažívajú. Pritom nejde len o osvojenie si nových manažérskych zručností, ale častokrát aj o zvládaní situácií ako napr. rozhodovať o plate svojich bývalých kolegov, získať si rešpekt ľudí, ktorí pracujú vo firme výrazne dlhšie ako ich nový šéf, alebo ako si nastaviť zdravé hranice medzi prácou a súkromnými vzťahmi s kolegami. Pre uľahčenie prechodu na manažérsku pozíciu a zvládnutie povýšenia je preto dôležité porozumieť, čo všetko táto zmena obnáša z pohľadu zručností, ale aj z pohľadu osobného nastavenia, a ako tento plynulý prechod úspešne zvládnuť. Aj preto sú približne 2/3 tohto workshopu venované rozvoju základných manažérskych zručností a 1/3 sebareflexii, manažmentu vzťahov a riešeniu medziľudských konfliktov na pracovisku.  

ČO MÔŽETE OČAKÁVAŤ 

Čaká na vás celodenný zážitok plný praktických návodov, kreatívnych cvičení a intenzívnych diskusií s ľuďmi, ktorí sa stretávajú s podobnými situáciami a tiež hľadajú riešenia.  Garantujeme, že odídete s konkrétnymi informáciami, faktami podloženými vedeckými štúdiami, a nástrojmi, ktoré môžete okamžite na druhý deň aplikovať vo vašom pracovnom prostredí. Zároveň uvidíte, že so svojimi problémami nemusíte byť sami, a vďaka zdieľaniu desiatok príkladov zpraxe, predídete v budúcnosti mnohým problémom a nepríjemným situáciám, ktoré manažérska práca so sebou prináša. 

ODBORNÝ MANAŽÉRSKY BACKGROUND A 20-ROČNÉ PRACOVNÉ SKÚSENOSTI 

Kurzom Vás bude sprevádzať Ing. Vladimíra Neuschlová, ktorá si sama niekoľkokrát v živote prešla podobnými situáciami počas svojej kariéry a od roku 2016 sprevádza aj iných lídrov a podnikateľov pri zvládaní výziev manažérskej práce.  Svoje poznatky opiera o dvadsaťročnú prax v oblasti riadenia projektov, vedenia domácich aj medzinárodných tímov so stovkami zamestnancov a čerpá aj z množstva rozhovorov s klientmi, ktorí u nej hľadajú pomoc pri riešení svojich každodenných pracovných problémov 

Obsah kurzu

Hlavné témy workshopu:  

-> Transformácia role zo špecialistu manažérom: Kľúčové výzvy a zmena myslenia.  

-> Zvládanie času: Efektívny manažment času, projektov a priorít tímu.  

-> Delegovanie ako nástroj rozvoja: Ako správne delegovať úlohy za účelom zvýšenia lojality zamestnancov.  

-> Angažovanosť a lojalita zamestnancov: Posilnenie týchto aspektov prostredníctvom firemných hodnôt. 

-> Empatia v komunikácii: Ako dať zamestnancovi konštruktívnu spätnú väzbu a zároveň povzbudiť.  

-> Stratégie na budovanie dôvery: Nastavenie zdravých hraníc v pracovnom prostredí. 

-> Zrkadlo manažéra: Sebareflexia a osobné hodnoty.  

-> Prevencia a riešenie konfliktov: Efektívne stratégie pre lepšiu tímovú dynamiku. 

-> Koučovací prístup pri riadení tímu: Ako menej prikazovať a viac sa pýtať.  


Samozrejmosťou sú praktické cvičenia, otvorená diskusia a zdieľanie príkladov dobrej praxe.  

 

REFERENCIE NA NAŠE WORKSHOPY OD INÝCH ÚČASTNÍKOV: 

"Workshop bol aktívny, názorný, založený na príkladoch. Silná motivácia."  

"Pomenovanie vecí správne a to naše uvedomenie si, že prečo je dobre niektoré veci robiť inak ako sme boli zvyknutí." 

"Veľmi pekne ďakujem za dnešný workshop. Bol to určite jeden z najlepších, na ktorom som sa mala možnosť zúčastniť. Pani lektorka mala pútavú prezentáciu, držala našu pozornosť striedaním aktivít a prinášala veľa nových informácií, ktoré ešte nie sú " opozerané" a zároveň používala zrozumiteľný jazyk. bolo počas celého trvania workshopu cítiť jej maximálnu prípravu na tému a ochotu zdieľať svoje skúsenosti." 

"Definícia, ujednotenie názoru na pozitívne a negatívne atribúty lídra. Praktické rady na zlepšenie práce vedenia tímu. Nové pohľady na používaní nástrojov komunikácie. Vďaka kolektívnemu zapojeniu účastníkov a ich názorov na vedenie, možnosť širšieho pohľadu na problematiku delegovania úloh." 

"Ďakujem za príliv energiu a za výborne pripravený a uskutočnený workshop na tému Leadership. Workshop bol pre mňa (a myslím si, že pre všetkých účastníkov) prínosom. Na chvíľu sa mi zastavil čas. Kde som sa mohla v pokoji zamyslieť nad hodnotami, cieľmi a výzvami čo zlepšiť. Za čo Vám ďakujem." 

"Praktické cvičenia prepojené s teóriou. Priateľská atmosféra. Môj osobný rozvoj ako človeka."

Cieľová skupina

Workshop je vhodný pre (nových) šéfov a šéfky, ktorí spĺňajú aspoň jedno z nasledovných kritérií: 

-> nadriadení, ktorí boli nedávno povýšení do novej riadiacej role,  

-> zamestnanci, ktorí sú na manažérskej pozícii menej ako tri roky 

-> odborníci, ktorí pracovali viac rokov na pozícii špecialistu/odborníčky a na novej pozícii musia okrem svojich odborných povinností zvládať aj riadenie tímu 

-> špecialistov, ktorí riadia menšie tímy a nemajú za sebou komplexné manažérske vzdelávanie.   

Poznámka k cene

V cene workshopu je zahrnuté aj malé občerstvenie (coffee break) a tlačené školiace materiály pre každého účastníka.

Kontaktná osoba



info@upliftconsulting.eu

Hodnotenie




Organizátor