Detail kurzu

Manažment konfliktov z pohľadu firemnej kultúry - online kurz

Uplift Consulting s. r. o.

Popis kurzu

PREČO SA ZÚČASTNIŤ TEJTO ONLINE PREDNÁŠKY  V ROKU 2024 

Ak chcú firmy udržať krok skonkurenciou, musia sa oproti minulosti omnoho rýchlejšie prispôsobiť trendom na trhu, ako sú digitalizácia či umelá inteligencia. Práve v tak dynamickom a rýchlo sa meniacom pracovnom prostredí rastie tlak nielen na výsledky, ale aj na zamestnancov, z čoho automaticky pramení množstvo konfliktov a nedorozumení. To ako jednotliví manažéri a lídri konflikty (ne)riešia má značný dopad na firemnú kultúru celej organizácie. Efektívne riadenie konfliktov nie je len o riešení sporov; je to o vytváraní silnej, zdravej firemnej kultúry, ktorá podporuje otvorenú komunikáciu, vzájomný rešpekt a tímovú spoluprácu.  

To, ako konflikty nielen riešiť, ale im aj predchádzať a ako to môže pomôcť firemnej kultúre, bude hlavnou témou tejto prednášky s prvkami workshopu. V závere bude pre účastníkov vytvorený aj priestor na otázky a krátku diskusiu, počas ktorej si účastníci môžu vymeniť príklady dobrej praxe. 

ČO MÔŽETE OČAKÁVAŤ 

Čaká na vás interaktívna online prednáška plná aktuálnych trendov z oblasti firemnej kultúry a riešenia konfliktov na pracovisku. Dozviete sa nielen nové informácie, ale aj praktické návody a techniky, ktoré môžete okamžite na druhý deň aplikovať vo vašom pracovnom prostredí.  

Obsah kurzu

Hlavné témy workshopu:  

-> Ako vzniká konflikt: Čo sa skrýva pod povrchom bežných pracovných sporov a skutočné príčiny konfliktov v organizáciách. 

-> Vplyv konfliktov na firemnú kultúru: Ako konflikty ovplyvňujú pracovnú atmosféru, výkon tímu, zákaznícku spokojnosť a dlhodobú udržateľnosť firmy. 

-> Stratégie a techniky manažmentu konfliktov: Ako efektívne riešiť konflikty a zároveň podporiť firemnú kultúru.  

-> Komunikácia v konfliktnej situácii: Zručnosti a techniky vyjednávania, ktoré pomôžu vyriešiť konflikty bez poškodenia pracovných vzťahov. 

 

REFERENCIE NA NAŠE WORKSHOPY OD INÝCH ÚČASTNÍKOV: 

"Workshop bol aktívny, názorný, založený na príkladoch. Silná motivácia."  

"Pomenovanie vecí správne a to naše uvedomenie si, že prečo je dobre niektoré veci robiť inak ako sme boli zvyknutí." 

"Veľmi pekne ďakujem za dnešný workshop. Bol to určite jeden z najlepších, na ktorom som sa mala možnosť zúčastniť. Pani lektorka mala pútavú prezentáciu, držala našu pozornosť striedaním aktivít a prinášala veľa nových informácií, ktoré ešte nie sú " opozerané" a zároveň používala zrozumiteľný jazyk. bolo počas celého trvania workshopu cítiť jej maximálnu prípravu na tému a ochotu zdieľať svoje skúsenosti." 

"Definícia, ujednotenie názoru na pozitívne a negatívne atribúty lídra. Praktické rady na zlepšenie práce vedenia tímu. Nové pohľady na používaní nástrojov komunikácie. Vďaka kolektívnemu zapojeniu účastníkov a ich názorov na vedenie, možnosť širšieho pohľadu na problematiku delegovania úloh." 

"Ďakujem za príliv energiu a za výborne pripravený a uskutočnený workshop na tému Leadership. Workshop bol pre mňa (a myslím si, že pre všetkých účastníkov) prínosom. Na chvíľu sa mi zastavil čas. Kde som sa mohla v pokoji zamyslieť nad hodnotami, cieľmi a výzvami čo zlepšiť. Za čo Vám ďakujem." 

"Praktické cvičenia prepojené s teóriou. Priateľská atmosféra. Môj osobný rozvoj ako človeka."

Cieľová skupina

Prednáška je vhodná pre HR manažérov, lídrov, manažérov a podnikateľov, ktorí chcú lepšie porozumieť ako môže zníženie počtu konfliktov priniesť pozitívne zmeny vo firemnej kultúre, a tým prispieť k lepším firemným výsledkom a zamestnaneckej spokojnosti.  
Poznámka k cene

V cene je zahrnuté zaslanie školiacich materiálov účastníkom v elektronickej podobe do 2 pracovných dní po skončení prednášky. Prednáška bude prebiehať cez platformu Zoom.

Kontaktná osoba



info@upliftconsulting.eu

Hodnotenie




Organizátor