Detail kurzu

MARKETING NA INTERNETE S DÔRAZOM NA GOOGLE ANALYTICS

Centrum ďalšieho vzdelávania Univerzity Komenského

Popis kurzu

  • predstaviť spôsob, akým funguje internet a sieť www
  • poskytnúť úvod k tvorbe webových stránok a blogov
  • naučiť účastníkov robiť on-line dotazníky a jednoduchý marketingový prieskum
  • objasniť propagáciu stránok cez sociálne siete, e-mailové kampane a platenú reklamu
  • priblížiť problematiku optimalizácie stránok pre webové vyhľadávače
  • ukázať ako funguje sledovanie úspešnosti on-line kampaní

Obsah kurzu

  • ako funguje Internet. Vyhľadávanie na Internete. Internetová prezentácia, ergonómia dizajnu a informačnej architektúry internetových stránok. Optimalizácia webstránok pre vyhľadávanie (2h)
  • propagácia na internete, možnosti platenej propagácie, Google AdWords (2h)
  • Google Analytics; Vytváranie účtov. Navigácia v rozhraní, Tracking Code, analýza prístupov (2h)
  • Google Analytics; Vytváranie a sledovanie kampaní, integrácia AdWords. Vytváranie cieľov (Goals), používanie filtrov (2h)
  • Google Analytics; Práca s Cookies, pravidlá pre vnútrostránkové vyhľadávanie, používanie domén a subdomén. Pravidlá SEO (2h)
  • mobilné zariadenia a ich špecifiká pri dizajne a používaní technológií. Sociálne médiá a viral marketing. Google AdWords (2h)

Cieľová skupina

  • ľudia, ktorí sú zodpovední za marketingové a komunikačné aktivity v organizáciách
  • záujemcovia o bližšie pochopenie ako funguje úspešné publikovanie na webe
  • všetci čo majú záujem dozvedieť sa viac o tom, ako vyťažiť maximum z webových stránok… a zároveň majú základné pochopenie práce s počítačom (Windows, Microsoft Word, e-mailový klient, webový prehliadač: Internet Explorer alebo Mozilla Firefox)
Hodnotenie




Organizátor