Detail kurzu
Profesionálna telefonická komunikácia
FBE Bratislava s.r.o.
Popis kurzu
- Naučiť účastníkov profesionálne telefonicky komunikovať so zákazníkmi, ako aj spolupracovníkmi.
- Naučiť účastníkov využívať jednoduchú a zrozumiteľnú štruktúru telefonického rozhovoru.
- Rozvinúť schopnosti účastníkov používať ústretový spôsob komunikácie.
- Precvičiť základné typy telefonických rozhovorov v rámci modelových situácií s využitím rôznych komunikačných techník.
- Zvýšiť presnosť a zrozumiteľnosť odpovedí pre komunikujúceho partnera.
- Zlepšiť u účastníkov prácu s hlasom.
Obsah kurzu
Základné princípy profesionálneho telefonického kontaktu
- Vytváranie profesionálneho dojmu, štruktúra telefonického rozhovoru.
- Profesionálna komunikácia a zrozumiteľné vyjadrovanie.
Profesionálna komunikácia
- Verbálna komunikácia – aktívne počúvanie.
- Technika vysvetľovania, technika kladenia otázok, technika parafrázovania.
- Pozitívne formulácie, formulácie orientované na zákazníka (externého aj interného).
- Postupy práce s „holdom“.
Tréning štandardných telefonických rozhovorov
- Informačný telefonický rozhovor, poskytovanie informácií.
- Riešenie oprávnenej reklamácie (alebo nespokojného spolupracovníka).
Zvládanie pripomienok od zákazníkov
- Typy pripomienok, technika zvládania pripomienok.
Práca s hlasom
- Intenzita hlasu, dynamika hlasu, zrozumiteľná artikulácia.
Odchádzajúce telefonické hovory
- Štruktúra, základné princípy.
Praktický tréning telefonovania
Cieľová skupina
Tento kurz je určený každému, kto je v telefonickom kontakte so zákazníkmi (internými aj externými), taktiež je vhodný pre operátorov v call centrách, servisných centrách, či asistentky manažérov, ktoré komunikujú so zákazníkmi alebo spolupracovníkmi v rámci organizácie.
Certifikát
Certifikát o absolvovaní kurzu
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality