Vedenie ľudí INAK * nadšenie * motivácia * koučovací prístup - špeciálny výcvik profesionálneho manažéra (8 DNÍ))

Základné info
Prihlásiť sa na kurz

Popis kurzu

Vedenie ľudí INAK * nadšenie * motivácia * koučovací prístup

Rozsah:

  • 9:00 – 16:30 hod (8 dní: 2+2+2+2dni)
  • 6 os. v tréningu maximálne

Miesto konania:

  • Tréningová miestnosť spol. Espiral, Priemyselná 8,Bratislava, Bratislava

Dovoľte nám ponúknuť Vám, vysoko intenzívny 8-dňový rozvojový program, realizovaný zážitkovou interaktívnou formou, využívaním rozvojových hier a účinných koučovacích techník.

Vrátane študijných individuálnych zadaní, medzi jednotlivými stretnutiami, ide o 2-mesačný (1-mesačný pri zrýchlenej forme), doslova „NADUPANÝ“ TRÉNING mäkkých a PC zručností v rozšírenej forme, zostavený na základe osvedčených skúseností, pre moderne zmýšľajúceho manažéra a rešpektovaného lídra, s využiteľnosťou nie len v pracovnom svete.

Medzi jednotlivými termínmi, pracujeme na individuálnych zadaniach, sú skvelým spôsobom osvojovania si naučeného, vytváranie trvalých návykov. CIEĽ:

  • Doplnenie a zdokonalenie manažérskych nástrojov inšpiratívneho lídra, získanie stability a načerpanie ideálneho pracovného elánu a efektívneho výkonu
  • Eliminovanie stresu, ktorého zdrojom býva i ľudské nedorozumenie, z dôvodov nepôsobivej komunikácie, neschopnosti aktívne počúvať, či vystupovať zdravo asertívne, rovnako tak prokrastinácia a neefektívne využívanie svojho času
  • Zdokonalenie a rozvinutie riadiacich, motivátorských, komunikačných, prezentačných schopností a zručností, negociácia (schopnosť rokovať win:win) a účinné riadenie konfliktov
  • Poznanie svojej hodnoty – skutočnej identity lídra, budovanie dobrej atmosféry na pracovisku

Forma vzdelávania:

  • prednáška, trénovanie, demonštrácia a simulácia
  • diskusia, interakcia
  • kombinácia klasickej výučbu (znalosti) s praktickým nácvikom koučovania a sebakoučovania
  • koučovací prístup
  • čistý koučing

Súčasťou tréningu sú špeciálne cvičenia, úlohy, testy a iné domáce zadania.

Pri rozvojových programoch šitých na mieru, je možné nakombinovať rôzne ďalšie témy, pri niektorých témach môže byť užitočné ísť viac do hĺbky, pracovať s detailom, prípadne skombinovať viac tém a vybrať to, čo je top dôležité v nich. Naše aktuálne tréningy TU: http://www.espiral.sk/aktualne-treningy-kurzy-skolenia/ – zamerané na špeciálne, manažérske, či administratívne zručnosti, alebo si nechajte zostaviť rozvojový program na mieru – **aj individuálne.

Napísali o nás: http://www.espiral.sk/napisali-o-nas-2/

Cieľová skupina

Existujúci a budúci:

  • Riaditelia
  • Manažéri
  • Tím lídri
  • Všeobecne ľudia v riadení
  • Milovníci osobnostného rozvoja

Obsahová náplň

  1. Efektívna komunikácia pokročilo (verbálna a neverbálna) a aktívne počúvanie, správne kladenie správnych otázok – v pracovných i osobných vzťahoch, eliminácia nedorozumení
  • Koncept nenásilnej komunikácie, ako dôležitej súčasti zrelých rozhodnutí, sebamotivácie a formy empatie človeka k sebe samému a svojmu okoliu
  1. Alchýmia v pôsobivej komunikácii – viac vplyvu = viac úspechu

Rôznorodosť uhlov pohľadu, podstata porozumenia Jungovskej typológie osobnosti a pochopenie správania a reakcií komunikačného partnera:

  • Osobná perspektíva a pohľad na vec:
  • CELKOVÝ / DETAILNÝ
  • Nasmerovanie povinností: ĽUDSKÝ / ÚLOHOVÝ prístup
  • Nasmerovanie motivácie: DOSIAHNUTIE CIEĽA / ÚTEK
  • Motívy konania: VOLITEĽNÝ / METODICKÝ prístup
  • Do akcie: AKTÍVNY / HODNOTIACI prístup
  • Bariéry budované chybami prvotného vnímania
  • Ako v minimálnom čase vhodne odpovedať, predstaviť svoj zámer, požiadavku, stanovisko či cieľ, v súvislosti s typom „poslucháča“?
  • Ako maximalizovať vplyv svojich vyjadrení? Ako zvýšiť svoju schopnosť presvedčiť a originálne formulovať myšlienku v hovorenej i písomnej forme?
  • Poznanie, čo hrá v komunikácii skutočnú rolu a pomáha nám to ísť, svojmu komunikačnému partnerovi na ceste v ústrety
  • Ako nerobiť zbytočné kompromisy, či ako efektívne rokovať a vyjednávať
  • Schopnosť prispôsobiť svoj prejav na základe rýchleho odlíšenia rôznych typov poslucháčov a pisateľov
  1. Základné princípy rozvojovej metódy NLP
  • Pacing – Leading – Rapport; Submodality, filtre a preferenčné kanály vnímania sveta, ai
    • Tvorivý prístup k životu a rozvíjanie emocionálnej inteligencie
  1. Profesionálna telefonická komunikácia
  • Tvorba a štruktúra účinnej správy, tón a tempo reči
  • Techniky účinného telefonovania (podávanie informácií, zisťovanie potrieb, riešenie konfliktov, zaujatie a získanie pre spoluprácu)
  • Záver telefonického rozhovoru a vyhodnotenie telefonátu
  1. Profesionálna E-mailová komunikácia – ako zaujať a získať druhú stranu pre spoluprácu
  • Etiketa a netiketa v E-mailovej komunikácii, účinné pravidlá
  • Pozitívny vplyv e-mailov v procese rozhodovania v tímoch, zvýšenie efektivity komunikácie a účinnosti práce (eliminácia ping-pong efektu)
  • Riadenie informačného toku v spoločnosti – voľba vhodných komunikačných kanálov, ako i voľba správneho publika a vhodného načasovania – nastavenie komunikačných kanálov, procesov
  1. Asertivita prepojená s empatiou, asertivita vytvárajúca skvelú komunikačnú atmosféru
  • Asertivita a vplyv na zdravé riskovanie, kreativitu, pre súhru v partnerstve, pre budovanie kvalitných vzťahov
  • Asertivita, nie agresivita a už vôbec nie pasivita, práca s ľuďmi, nie proti nim
  • Zásady a sociálne spôsobilosti asertívneho správania, schopnosť ceniť si seba a svoje práva, oceňovať druhých, schopnosť prijímať a vyjadrovať kritiku, schopnosť riadiť rozhovor
  • Zvyšovanie sebaúcty a rešpektu, identifikovať svoje potreby a priania, schopnosť požiadať a dôjsť tak k naplneniu potrieb, prijatie zodpovednosti za svoje vlastné správanie, postoj k chybe
  • Reč tela a asertívne mimoslovné správanie
  1. Moderný leadership – leadri, ktorí menili svet nás povedú
  • Charizma – viac vplyvu, viac úspechu
  • Autenticita, komunikácia vyspelo, ľudskosť a profesionalita, ohľaduplnosť v práci
  • Budovanie happy team-u, motivácia členov tímu
  • Ako zabezpečiť a udržať dobrú atmosféru na pracovisku
  1. Výberové konania, nábory, obdobie adaptácie pracovníka, príprava adaptačných a hodnotiacich plánov, priebeh hodnotiacich pohovorov, hodnotenie pracovných výkonov, prepúšťanie zamestnancov, Outplacement
  2. Základy koučingu a vedenia koučovacích rozhovorov

Koučing je pre lepšie porozumenie – mentálny tréning, koučovací prístup, v ktorom ide o partnerský a rovnocenný vzťah, založený na vzájomnej dôvere medzi koučom a koučovaným, slúžiaci na rýchlejšie a efektívnejšie dosiahnutie klientových cieľov. Ide o štruktúrovaný a špecifický rozhovor, za účelom dosiahnutia výnimočných požadovaných výsledkov, prihliadajúc na predstavy klienta a jeho jedinečnosť.

  • Stanovovanie cieľov podľa SMARTER, efektívne uplatňovanie modelu GROW pri hľadaní možností a pomenovávaní strategických krokov, efektívne napĺňanie svojich cieľov, cieľov tímu
  1. Self coaching, využívanie koučovacieho princípu
  • Sebarozvoj sebakoučovacím prístupom – hľadanie vlastných odpovedí na otázky a témy, ktoré riešite
  • Odstraňovanie vonkajších i vnútorných bariér, prekážok, ktoré Vám bránia v postupe vpred za svojimi cieľmi a predstavami
  • Najlepšie riešenia sú tie Vaše – maximálne využívanie cenného potenciálu, ktorý má každý v sebe, využívať naplno a ďalej s ním pracovať
  • Využívanie prevratných koučovacích techník
  1. Stress management (tipy – triky) – ako zvládať stres, nájsť skryté rezervy, spoznať silu premenenej mysle a praktické techniky vedúce k väčšiemu pokoju a spokojnosti
  • INNER GAME – Zvládanie vypätej situácie, odbúravanie strachu, napätia, získanie stability, nadobúdanie vnútornej rovnováhy, ako si zabezpečiť flow
  1. Time management pokročilo – Osvojenie si poznatkov a zručností v sfére manažovania času nielen podľa základných princípov, ale aj s ohľadom na hierarchiu hodnôt, životnú a profesijnú stratégiu a priority
  • Poznať a eliminovať zlodejov času, SWOT – poznanie vlastnej hodnoty a správne presvedčenia
  1. STOP prokrastinácie a nástup motivácie
  • Ako prekonať odkladanie, ako uvoľniť motiváciu (imaginácia, dôsledkové a alternatívne myslenie), dosiahnuť spokojnosť a emočnú vyrovnanosť
  • Spoznajte nástroje, ktoré u Vás či vo vašich tímoch odstránia, eliminujú nežiaduci stav, správanie a nahradia žiaducim:
  • Demotivácia / Aktívna vnútorná motivácia
  • Prokrastinácia / Akcieschopnosť
  • Neefektivita / Efektivita a produktivita
  • Bezúčelnosť, zlozvyky / Pozitívne návyky, systém
  • Frustrácia / Spokojnosť
  • Odpor k práci / Sebarealizácia
  • Stres / Flow
  • Využívanie techník: TO DO list , TO DO ALL, Flow lístok a iné
  • Sebadisciplína, produktivita a efektivita práce
  • Ako súvisia ciele, motivácia a vaše kľúčové hodnoty (Kde načerpám palivo; Ako zvýšim rýchlosť, aké sú užitočné skratky?)
  • Objektivita a stanovovanie SMART-B cieľov – ako si určiť dobrý cieľ, ktorý bude realizovateľný a pomenovať objektívnu realitu (Tvorba osobných vízií, plán cesty, realizácia)
  1. Porada ako efektívny nástroj riadenia v praxi – profesionálne organizovanie a vedenie pracovných stretnutí, písanie zápisnice
  • Najčastejšie chyby, účelné pravidlá (v zmysle správneho zadefinovania úloh a určenie ich majiteľov), podnety pre moderný „leadership“
  • Nenechajme na seba hádzať opice iných, motivujme ich k zodpovednosti – jeden zo základov efektívneho leadership-u
  • Voľnočasové aktivity – zdroje radosti a šťastia
  • Pyramída hodnôt, Disneyho model, a iné
  1. Silný rečník
  • Autenticky vyjadrované myšlienky, na ktorých Vám záleží
  • Presvedčivá prezentácia idei, zásady dobrej prezentačnej techniky, eliminácia strachu, ako vytvoriť dobrý prvý dojem a získať si poslucháčov, ako si svoju reč skutočne užiť
  • Rýchlokurz: PowerPoint-u, práca s flipchart-om, poznámkami
  • Nácvik reči – improvizácia s rozmanitými zadaniami, emóciami / odprezentovanie so spätnou väzbou
  • Nácvik premostení, kladenia silných otázok v prezentácii, tréning reakcií na námietky, účinná argumentácia
  1. Spoločenská etiketa – Ovládanie top základov spoločenskej etikety, bontón, biznis protokol, profesionálne vystupovanie
  • Prvý dojem a imidž
  • Rozdiely v správaní v spoločnosti a v práci
  • Vzdanie úcty a prednostné poradia
  • Pozdrav, privítanie, predstavovanie
  • Tykanie a vykanie, oslovovanie, rozdiel slečna/pani
  • Podávanie rúk, bozky
  • Správne dohodnutie pracovného stretnutia, zasadací poriadok
  • Občerstvenie pre návštevy (zásady a pravidlá stolovania)
  • Biznis formálne a neformálne oblečenie, doplnky, vhodnosť farieb a farebná typológia, módne trendy, vôňa, úprava tváre a vlasov
  • Pozvánky – ako ich písať a čítať
  • Vizitky a práca s nimi
  • Pracovné a spoločenské udalosti
  • Dary a špeciálne príležitosti
  1. MS OFFICE 2010/2013/2016/Mac – Efektívne tipy triky, TOP techniky pre zefektívnenie práce s nástrojmi tohto kancelárskeho balíka: MS Word, MS Excel, MS Outlook a MS PowerPoint (až po úroveň expert)
  • Vysoko intenzívny a individuálny prístup ku každému účastníkovi
  1. Efektívne organizovanie – Top tipy pre profesionálny chod svojej kancelárie, či v spolupráci so svojou asistentkou, komplexnosť spravovania agendy, vedúcej ku vzájomnej, spokojnej spolupráci manažéra s asistentkou i s celým vedením spoločnosti

POŽIADAJTE O POHĽAD NA DETAIL.

Témy sa opierajú, tak ako o výstupy z praxe a kontinuálneho vzdelávania (leadership pokročilo, komunikácia, time a stres manažment, psychológia vplyvu, obchodnícke a negociačné zručnosti, etiketa, terapeutické postupy, NLP ai ), tak o prevratné metódy vnútornej hry Timothy Gallweya – svetoznámeho poradcu a kouča, tvorcu jedinečného metodologického prístupu k rozvoju osobných a profesijných zručností. Timothy Gallwey je priekopníkom aplikovanej psychológie športu a aplikovanej psychológie korporácií. Je uznávaný ako zakladateľ pojmu Coaching pred viac ako 45 rokmi. Koučing je v súčasnej dobe najpoužívanejším nástrojom k ľudskému rozvoju. Súčasťou sú prvky know how metódy transpersonálneho koučovania Johna Whitmora – jedného z najvyhľadávanejších európskych koučov jeho čias, orientujúceho sa na uvoľňovanie ľudského potenciálu a zvyšovanie individuálnej výkonnosti († 28.4.2017).

Špeciálne hry, cvičenia, úlohy:

  • uvoľnia atmosféru, roztopia lady
  • – rozpohybujú energiu v účastníkoch
  • posilnia schopnosť prirodzenej empatie, tolerancie, verbálnej i neverbálnej komunikácie
  • posilnia vzájomnú úctu, podporu, dôveru a sebadôveru
  • ponúknu priestor na riešenie úloh, problémov, spoluprácu, zvládnuť telesnú prítomnosť
  • budú slúžiť pre porozumenie užitočnosti a upevnenie tímového ducha, budovanie dobrej atmosféry a proaktivity na pracovisku

V tíme (malých, náhodne vybudovaných skupinkách) sa rozdelia úlohy, účastníci si naplánujú stratégie, vymieňajú informácie a popri tom sa skutočne dobre bavia. Práve vtedy prichádza k uvedomeniu mnohého, rozvoju a upevneniu určitých zručností, ale i kompetencií. Po zrealizovaní úlohy a následnej diskusii, kedy prepojíme celú úlohu-hru s realitou v praxi, je priestor na hľadanie a prepájanie spoločných paralel.

Analýza aktivít zameraná napr. na:

  • Kreativitu, inovatívny proces, presadenie inovatívnych nápadov
  • Ambície, orientáciu na cieľ
  • Riešenie tvorivých napätí v tíme
  • Tímové role

Výstupy a hodnotenia zo strany ľudí, s ohľadom na:

  • Informáciu
  • Emóciu – zážitok
  • Myšlienku – nápady
  • Konanie – praktické využitie zisteného v praxi

Cena v sebe zahŕňa:

  • Lektorov
  • Študijné materiály
  • Občerstvenie, pitný režim
  • Certifikát – osvedčenie o absolvovanom kurze

Typ a platnosť osvedčenia:
Certifikát - osvedčenie o absolvovaní tréningu

Termíny kurzov

Kurz sa skladá z týchto vzájomne nadväzujúcich modulov:

16.01.2018 - 17.01.2018

1. termín: max 4-6 účastníci

Prihlásiť sa
06.02.2018 - 07.02.2018

2. termín: max 4-6 účastníci - termín možné upraviť so skupinou po vz. dohode

Prihlásiť sa
27.02.2018 - 28.02.2018

3. termín: max 4-6 účastníci - termín možné upraviť so skupinou po vz. dohode

Prihlásiť sa
19.03.2018 - 20.03.2018

4. termín: max 4-6 účastníci - termín možné upraviť so skupinou po vz. dohode

Prihlásiť sa

Kurz na mieru (vnútrofiremný kurz)

Kurz je možné organizovať aj pre uzavreté skupiny kde obsah, termín a miesto sa dohodne podľa požiadaviek zákazníka.

Cena bude vypočítaná na základe presnej špecifikácie objednávateľa.

Odporúčaný rozsah kurzu: 8 dní

Kontakt a miesto konania

Kontaktné údaje
Erika Feketová
mobil:
+421 940 628 *** zobraziť

email:
erika.feketova@... zobraziť


Adresa
Priemyselná 8, 821 09 Bratislava

O organizátorovi

Kontaktné údaje
tel:
+421 940 628 *** zobraziť

mobil:
+421 940 628 *** zobraziť

email:
erika.feketova@... zobraziť

web: www.espiral.sk

Adresa
Espiral, s.r.o.
Priemyselná 8, Bratislava Zobraziť na mape

Hodnotenie kurzu

(hlasujte)