Detail kurzu
Sociálne a komunikačné zručnosti personalistu
Verlag Dashöfer, s.r.o.
Popis kurzu
Vzdelávací program je určený personalistom, ktorí majú záujem nadobudnúť a trénovať sociálne a komunikačné zručnosti. Tematicky sa kurz venuje hodnotiacim rozhovorom či mimoriadne náročným prepúšťacím pohovorom so zamestnancami. Získajte zručnosti, ako využiť zvyky, názory a životný štýl jednotlivých generácií. Ako viesť generácie X a Y a dokázať reagovať na ich požiadavky, motivovať, zadávať úlohy, spätnú väzbu a ako delegovať. Budete trénovať zručnosti motivácie málo motivovaných či demotivovaných zamestnancov.
Tréningový program je vedený v malých skupinách, pričom zaručujeme individuálny prístup lektorky.
4-dňové školenie je ukončené testom. Po jeho úspešnom zvládnutí získate certifikát.
Kurz je súčasťou Personálnej a mzdovej akadémie spoločnosti Verlag Dashöfer. Ak vás problematika zaujíma, získajte informácie o Personálnej a mzdovej akadémii.
Obsah kurzu
Témy kurzu:
- Vedenie hodnotiacich rozhovorov so zamestnancami
- Ako prepustiť človeka, prepúšťacie rozhovory
- Ako komunikovať s generáciami X a Y
- Motivácia zamestnancov
- Príprava hodnotiteľa na hodnotiaci rozhovor
- Príprava hodnotených na hodnotiaci rozhovor
- Zásady a princípy vedenia hodnotiaceho rozhovoru
- Uzatváranie „psychologickej dohody“
- Konštruktívne a deštruktívne prvky v komunikácii pri vedení rozhovoru
- Zákonitosti spätnej väzby, chýb pri vnímaní a posudzovaní iných, techniky kladenia otázok a aktívneho počúvania
- Asertívne techniky a ich využitie v situáciách hodnotenia, vhodné na dávanie a prijímanie pochvaly a kritiky
- Argumentácia a zvládanie námietok v hodnotiacom rozhovore
- Práca s emóciami, zvládanie emočne náročných reakcií v priebehu rozhovoru
- Praktický nácvik hodnotiaceho rozhovoru
- Zásady a princípy vedenia rozhovoru pri prepúšťaní pracovníkov
- Komunikačné techniky vedenia rozhovoru
- Najčastejšie emočne náročné reakcie zo strany prepúšťaných a ich zvládanie
- Techniky zvládania námietok zo strany prepúšťaného
- Fázy vysporiadania sa pracovníka s prepustením
- Práca s emóciami prepúšťajúceho v priebehu rozhovoru a po ňom
- Priamy nácvik vedenia rozhovoru
- Čo sú generácie X, Y:
- čo ich formovalo a ako sa prejavujú,
- ako sa navzájom vnímajú,
- čo ukazujú empirické výskumy,
- kde končí poznanie a začínajú špekulácie a predsudky.
- Pracovné očakávania a motivácia jednotlivých generácií:
- v čom sú rovnaké a v čom sú odlišné,
- čo prinesie nástup generácie Z,
- v čom je potrebná zmena leadershipu.
- Ako viesť multigen tímy:
- špecifiká vedenia,
- komunikácia a spolupráca.
- Teórie motivácie, faktory motivácie a demotivácie, „psychologický motor správania“
- Základné princípy motivácie:
- stimulácia a motivácia,
zlaté pravidlo motivácie, - motivačná kotva,
- diferencované podnety,
- pravidlo dvojitej cesty,
- zameranie na človeka,
- štruktúra motivačného poľa.
- stimulácia a motivácia,
- Motivačné typy ľudí:
- rozpoznávanie motivačných typov,
- vedenie motivačných typov,
- vzťahy a jednanie s typmi,
- individuálny motivačný plán.
- Vplyv pracovných podmienok a prostredia na motiváciu
- Vplyv situácie na motiváciu:
- zdroje emócií a práca s nimi,
- motivácia a manipulácia – ako ich rozoznať,
- individuálna práca s problémovými typmi pracovníkov.
- Vedenie rozhovoru s nemotivovaným pracovníkom
Cieľová skupina
Personalistom, manažérom a špecialistom útvarov HR a mzdovým útvarom. Vzdelávací program ukončený certifikátom ponúka väčšiu konkurenčnú výhodu na trhu práce a dôveru zamestnávateľov vo vaše vedomosti.Kontaktná osoba
Dana Jánošíková
02 / 33 00 52 28
dana.janosikova@eseminare.sk
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality