Detail kurzu

Akadémia inovácií (To najlepšie z inovácií za 8 dní)

IPA Slovakia, s.r.o.

Popis kurzu

„Prestaňte sa sústrediť na reklamu a začnite inovovať.“ Seth Godin

  • Praktické manuály a metodiky pre inovácie produktov, služieb, procesov a podnikateľských systémov.
  • Praktické príklady a ich riešenie pod vedením skúsených praktikov.
  • Osobné stretnutia a diskusie s majiteľmi a vrcholovými manažérmi firiem 2N Telekomunikace, Borcad, Rodinný pivovar Bernard, 3M a exkurzie v týchto firmách.
  • Na školeniach budete diskutovať s profesorom Milanom Zeleným, Jánom Košturiakom, Jánom Cháľom a ďalšími hosťami z oblasti inovacií, priemyslového dizajnu a biznisu.
  • Unikátne katalógy inovačných princípov a techník, praktický a zrozumiteľný prehľad inovačných prístupov najlepších inovačných a manažérských metodík – IDEO, Creax, WOIS, Systematic Innovation, C.Christensen, S.Godin, T.Ulwick, M.Porter, J.Collins, J.Welch, T.Peters, P.Drucker, P.Senge, G.Hamel, Ch.Kim, R.Mauborgne, J.Kotter, J.Adair, J.Ridderstråle, J, K Nordström, H.J.Warnecke, D.Pink, D.Goleman, S.Covey, H.Gardner, M.Zelený, G.Altschuller, D.Mann, S.Dewulf, H.J.Linde, G.Herr, T.Koulopoulus, E.DeBono, T.Buzan, T.Kelley, B.Hill, A.Osterwald, E.Von Hippel, ai. – to všetko v tlačenej a v digitálnej podobe + videá, prezentácie, testy, hry a príklady.

Obsah kurzu

AKO DOSIAHNUŤ KONKURENČNÚ VÝHODU CEZ INOVÁCIE

  • Čo sú inovácie a ako ich robia úspešné firmy?
  • Podnikateľský model a inovačná stratégia
  • Zdroje inovácií v podniku a galéria inovačných riešení
  • Inovačné postupy a metódy – prehľad
  • Ako premeniť impulzy a nápady na úspešný biznis?
  • Inovačné princípy
  • Príklady
  • Téma pre praktické riešenie – ako inováciami vytvoriť modrý oceán?
  • Domáca úloha – definujte trendy, zákazníkov, nezákazníkov a príležitosti vo vašom biznise

AKO INOVOVAŤ PODNIKATEĽSKÝ MODEL A PROCESY

  • Podnikateľský model
  • Trhy, zákazníci a nezákazníci
  • Vytváranie hodnoty pre zákazníka a pre podnik
  • Hodnotová ponuka a hodnotová krivka
  • Produkty a služby
  • Procesy a organizácia
  • Zdroje a znalosti
  • Príklady
  • Téma na praktické riešenie – ako inovovať na úrovni biznis modelu
  • Domáca úloha – analyzujte váš existujúci biznis model a inovujte ho

AKO INOVOVAŤ PRODUKTY A SLUŽBY

  • Analýza trhov a príležitostí
  • Zákazníci, nezákazníci a ich procesy
  • Sociálne a technické trendy
  • Analýza procesov zákazníka
  • Analýza produktov a služieb
  • Vytváranie nových a užitočných funkcií produktu a odstraňovanie škodlivých
  • Princípy pre inováciu produktov a služieb
  • Príklady
  • Téma pre praktické riešenie – analyzujte priestor pre inováciu vašich kľúčových produktov a služieb
  • Domáca úloha – navrhnite koncept inovácií vašich produktov a služieb

AKO BUDOVAŤ INOVAČNÚ FIRMU

  • Od firmy „výroba“ k firme „inovácie“
  • Hľadanie vlastnej cesty
  • Od benchmarkingu k výnimočnosti
  • Inovačná kultúra a rozvoj inovačných znalostí
  • Od manažérov k podnikateľom
  • Sloboda a motivácia v podniku
  • Príklady
  • Téma pre praktické riešenie – inovačná kultúra
  • Domáca úloha – zlepšovanie inovačného procesu vo vašej firme

Cieľová skupina

Vlastníci firiem, vrcholoví manažéri firiem a divízií, riaditelia pre stratégiu a rozvoj, marketingoví a obchodní manažéri, brand/product manažéri, manažéri vývojových projektov

Hodnotenie




Organizátor