Detail kurzu
Pravidlá a princípy zavádzania systému riadenia služieb IT podľa ISO/IEC 20000
DNV Business Assurance Slovakia s.r.o.
Popis kurzu
Účastníci kurzu získajú odbornú kvalifikáciu pre zavádzanie a overovanie systému riadenia IT služieb (ITSMS) podľa ISO/IEC 20000 – Informačné technológie – Manažérstvo služieb. Počas kurzu budú vysvetlené základné princípy systému riadenia IT služieb s dôrazom na možnosti praktického využitia a účelného presadzovania požiadaviek normy.
Obsah kurzu
- Základné informácie o východiskách riadenia IT služieb
- Normy ISO/IEC 20000, princípy, určenie, história a vývoj
- Možnosti použitia noriem ISO/IEC 20000
- Model PDCA ako základný princíp ITSMS
- Procesný prístup a jeho využitie pri budovaní ITSMS
- Stanovenie rozsahu a spôsobilosti systému riadenia IT služieb
- Procesy systému riadenia IT služieb a ich praktická realizácia
- Postupy auditu systému riadenia IT služieb
- Záverečný test
Cieľová skupina
Kurz je určený pre pracovníkov poskytovateľov služieb a útvarov informatiky, ktorý sa chcú zoznámiť s princípmi systémov riadenia IT služieb podľa odporúčaní normy ISO/IEC 20000 – Informačné technológie – Riadenie služieb. Po ukončení kurzu budú účastníci schopný plniť základnú úlohu v systéme riadenia IT služieb, ako je manažér systému riadenia služieb, manažér jednotlivých procesov či interný audítor. Účastníci kurzu by mali mať základné znalosti o riadení IT služieb, ideálne na úrovni ITIL Foundation.
Kontaktná osoba
Daniela Matyášová
+421 2/444 552 82
daniela.matyasova@dnvgl.com
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality