Detail kurzu

Pravidlá a princípy zavádzania systému riadenia služieb IT podľa ISO/IEC 20000

DNV Business Assurance Slovakia s.r.o.

Popis kurzu

Účastníci kurzu získajú odbornú kvalifikáciu pre zavádzanie a overovanie systému riadenia IT služieb (ITSMS) podľa ISO/IEC 20000 – Informačné technológie – Manažérstvo služieb. Počas kurzu budú vysvetlené základné princípy systému riadenia IT služieb s dôrazom na možnosti praktického využitia a účelného presadzovania požiadaviek normy.

Obsah kurzu

  • Základné informácie o východiskách riadenia IT služieb
  • Normy ISO/IEC 20000, princípy, určenie, história a vývoj
  • Možnosti použitia noriem ISO/IEC 20000
  • Model PDCA ako základný princíp ITSMS
  • Procesný prístup a jeho využitie pri budovaní ITSMS
  • Stanovenie rozsahu a spôsobilosti systému riadenia IT služieb
  • Procesy systému riadenia IT služieb a ich praktická realizácia
  • Postupy auditu systému riadenia IT služieb
  • Záverečný test

Cieľová skupina

Kurz je určený pre pracovníkov poskytovateľov služieb a útvarov informatiky, ktorý sa chcú zoznámiť s princípmi systémov riadenia IT služieb podľa odporúčaní normy ISO/IEC 20000 – Informačné technológie – Riadenie služieb. Po ukončení kurzu budú účastníci schopný plniť základnú úlohu v systéme riadenia IT služieb, ako je manažér systému riadenia služieb, manažér jednotlivých procesov či interný audítor. Účastníci kurzu by mali mať základné znalosti o riadení IT služieb, ideálne na úrovni ITIL Foundation.

Kontaktná osoba

Daniela Matyášová
+421 2/444 552 82
daniela.matyasova@dnvgl.com

Hodnotenie




Organizátor