Detail kurzu

Popis kurzu

Cieľom vzdelávania je získať nové komunikačné techniky a metódy na lepšiu komunikáciu s negatívnym/problematickým klientom.


Obsah kurzu

  • ·        Cielená a strategická príprava kritického rozhovoru

    ·        Analýza situácie, poznanie potreby klienta

    ·        Typológia klientov, ako s nimi komunikovať

    ·        Komunikácia s handicapovaným klientom

    ·        Štruktúra rozhovoru

    ·        Zásady efektívneho prenosu informácií

    ·        Účinná argumentácia

    ·        Zvládanie vlastných emócií – hnevu, strachu a odporu

    ·        Možnosti a hranice otvorenosti v kritickom rozhovore


    Psychologické pozadie kritického rozhovoru

Cieľová skupina

 Vzdelávanie je určené širokej verejnosti a zamestnancom, pôsobiacim v oblasti styku s verejnosťou a s klientom, podnikateľom ako aj zamestnancom štátnej a verejnej správy. 

Kontaktná osoba

Mgr. Barbora Kontrišová
+421 911 717 713
barbora.kontrisova@cdv.uniba.sk

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať