Detail kurzu
Ako sa vyhnúť chybám v reklamačnom procese
Verlag Dashöfer, s.r.o.
Popis kurzu
Cieľom seminára je objasniť problematiku reklamácií, vysvetliť podmienky a chyby v reklamačnom procese a odpovedať účastníkom na otázky, ktorých odpovede efektívne zužitkujú v praxi. Lektorka zároveň upozorní na pripravované zmeny v zákone o ochrane spotrebiteľa a reklamáciách pre rok 2024.
Obsah kurzu
Na školení preberieme nasledovnú problematiku:
Počas školenia získate aktuálne informácie v nadväznosti na novelu zákona o ochrane spotrebiteľa ktorá je účinná od 21.7.2020.
- Zodpovednosť za vady výrobkov a služieb z pohľadu občianskeho a obchodného práva.
- Záručné doby a ich rôzne dĺžky podľa subjektov.
- Uplatňovanie zodpovednosti voči jednotlivým subjektom.
- Rozlišovanie obchodného a občianskoprávneho vzťahu z hľadiska zodpovednosti.
- Spôsoby vybavenia reklamácie a lehoty vybavenia – aktuálne zmeny
- Rozsah nárokov reklamujúcich subjektov.
- Povinnosti predávajúcich a povinnosti výrobcov vo vzťahu k vadám.
- Ako uzatvárať obchodné zmluvy z hľadiska uplatňovania a riešenia vád.
- Ako uzatvárať spotrebiteľské zmluvy.
- Reklamačné poriadky a ich obsah – tipy, príklady, aktuálne zmeny
- Uplatňovanie nárokov z vád na súdoch a ich riešenia v praxi.
- Kontrolné oprávnenia a povinnosti kontrolovaných subjektov, príklady z praxe, zmiernenie sankcií za porušenie zákona o ochrane spotrebiteľa
- Novinky v oblasti spotrebiteľského práva po novele platnej od 21.7.2020.
- Odpovede na Vaše konkrétne otázky v rámci diskusie.
Cieľová skupina
E-shop, pracovníkom reklamačných oddelení firiem a obchodov, obchodným asistentom.Kontaktná osoba
Dana Jánošíková
02 / 33 00 52 28
dana.janosikova@eseminare.sk
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality