Detail kurzu

Profesionálna asistentka

Verlag Dashöfer, s.r.o.

Popis kurzu

Naučte sa všetko potrebné pre profesionálne vystupovanie a komunikáciu asistentky. Organizujte svoju prácu a dosiahnite skvelé výsledky. Spoznajte spoločenskú a biznis etiketu.

Obsah kurzu

Osobnosť a profesionálna komunikácia asistentky

  • Osobnosť, kompetencie a vyžadovaný profil asistentky, sekretárky
  • Sebapoznanie, odhalenie silných a slabých stránok vlastnej osobnosti, vytváranie pozitívneho prvého dojmu
  • Profesionálna a efektívna komunikácia v práci asistentky (verbálna aj neverbálna: správanie, oblečenie a vizáž, úprava priestoru)
  • Asertívne techniky zvládania agresívnych a manipulatívnych výrokov
  • Vedieť požiadať o láskavosť, odmietnuť požiadavku, uplatniť nárok a pod.
  • Dávanie a prijímanie spätnej väzby, práca s oprávnenou i neoprávnenou kritikou
  • Listová, mailová a telefonická komunikácia

Spoločenská a biznis etiketa v práci asistentky

  • Pravidlá dávania prednosti, dôležitosť neverbálnej komunikácie a prvého dojmu
    • Čo patrí do prvého dojmu
    • Verbálne a neverbálne pozdravy, podávanie rúk, bozky a dotyky v práci
    • Pravidlá oslovovania, používanie akademických titulov a hodností, kto je pani a kto slečna
    • Pravidlá a spôsoby predstavovania
    • Kto navrhuje tykanie a kedy si môžeme „povykať“
  • Práca s vizitkami, skratky na vizitkách, čo je in a čo je out
  • Ako správne zostaviť zasadací poriadok pri pracovnej návšteve, rokovaní a na spoločenské podujatia
  • Prijímanie pracovných návštev a povinnosti asistentky pri pracovných stretnutiach
    • Príprava a výzdoba rokovacej miestnosti, používanie vlajok
    • Prijímanie a vítanie návštev, konverzácia
    • Podávanie občerstvenia, čo sa nesmie objaviť na rokovacom stole
    • Výber, odovzdávanie, prijímanie darov a kvetov v súlade s etiketou
    • Odprevádzanie návštev, vhodné a nevhodné spôsoby rozlúčky s obchodným partnerom
  • Príprava a organizácia spoločenských podujatí
    • Práca s pozvánkami, skratky a dress code na pozvánkach
    • Etiketa hostiteľa a hosťa
    • Najčastejšie prehrešky na spoločenských podujatiach
  • Odlišnosti spoločenskej etikety a protokolu vo svete
  • Imidž asistentky, základy vhodného obliekania sa do práce a na spoločenské podujatia

Organizácia práce a sebariadenie asistentky

  • Identifikácia individuálnych zlodejov času a spôsoby ich eliminácie
  • Stanovovanie priorít podľa dôležitosti a naliehavosti
  • Ako neprokrastinovať a zvyšovať výkon v súlade s individuálnym biorytmom
  • Sebariadenie a zvyšovanie odolnosti voči stresu
  • Prvá pomoc v stresových situáciách
  • Štýly riešenia konfliktov a ich konštruktívne uplatňovanie v záťažových situáciách
  • Ostatné podľa požiadaviek klientov

Cieľová skupina

Školenie je určené vedúcim sekretariátu, office manažérom, asistentkám. Všetkým, ktorí chcú dobre zvládnuť vedenie administratívy, firemnú kultúru a naučiť sa reprezentovať svoju spoločnosť.

Kontaktná osoba

Dana Jánošíková
02 / 33 00 52 28
dana.janosikova@eseminare.sk

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať