Detail kurzu

Profesionálna asistentka/ recepčná

LAUTITIA business coaching centre

Popis kurzu

Recepcia je bránou do firmy a vytvára prvý dojem.

Na čo sa môžu účastníci tešiť a čo sa naučia:

  • Profesionálne a efektívne  komunikovať s klientmi, návštevníkmi firmy ako aj s nadriadenými, klásť otázky a telefonovať
  • Správne komunikovať s rôznymi typmi ľudí a zvládnu základy asertívneho správania a riešenia konfliktov
  • Organizovať si svoj pracovný čas
  • Posilnia svoje sebavedomie, dôveryhodnosť a schopnosť profesionálneho vystupovania a znalosť základov etiky a etikety
  • Obdržia užitočnú spätnú väzbu


Obsah kurzu

Program:

1. Efektívna komunikácia

  • Komunikačné stratégie
  • Typy osobností a ako s nimi komunikovať
  • Ako porozumieť ľuďom, umenie počúvať, ako klásť otázky
  • Asertivita – druhy a techniky asertívnej komunikácie a ako presvedčiť
  • Správna argumentácia
  • Elektronická a telefonická  komunikácia

2. Konflikty

  • Kedy vzniká konflikt, druhy konfliktov
  • Podstata a riešenie konfliktov

3. Organizácia práce

  • Ako efektívne organizovať prácu, stanovovanie priorít
  • Time management

4. Etika a etiketa

  • Spoločenské pravidlá
  • Small talks 
  • Profesionálny imidž

Cieľová skupina

Školenie je vhodné predovšetkým pre asistentky,  recepčné vo firmách a business centrách, ale aj pre asistentky manažérov.

Certifikát certifikát o absolvovaní Poznámka k cene

(pri účasti dvoch a viacerých účastníkov z jednej spoločnosti zľava 10%)

Hodnotenie




Organizátor