Detail kurzu
Profesionálna asistentka/ recepčná
LAUTITIA business coaching centre
Popis kurzu
Recepcia je bránou do firmy a vytvára prvý dojem.
Na čo sa môžu účastníci tešiť a čo sa naučia:
- Profesionálne a efektívne komunikovať s klientmi, návštevníkmi firmy ako aj s nadriadenými, klásť otázky a telefonovať
- Správne komunikovať s rôznymi typmi ľudí a zvládnu základy asertívneho správania a riešenia konfliktov
- Organizovať si svoj pracovný čas
- Posilnia svoje sebavedomie, dôveryhodnosť a schopnosť profesionálneho vystupovania a znalosť základov etiky a etikety
- Obdržia užitočnú spätnú väzbu
Obsah kurzu
Program:
1. Efektívna komunikácia
- Komunikačné stratégie
- Typy osobností a ako s nimi komunikovať
- Ako porozumieť ľuďom, umenie počúvať, ako klásť otázky
- Asertivita – druhy a techniky asertívnej komunikácie a ako presvedčiť
- Správna argumentácia
- Elektronická a telefonická komunikácia
2. Konflikty
- Kedy vzniká konflikt, druhy konfliktov
- Podstata a riešenie konfliktov
3. Organizácia práce
- Ako efektívne organizovať prácu, stanovovanie priorít
- Time management
4. Etika a etiketa
- Spoločenské pravidlá
- Small talks
- Profesionálny imidž
Cieľová skupina
Školenie je vhodné predovšetkým pre asistentky, recepčné vo firmách a business centrách, ale aj pre asistentky manažérov.
Certifikát
certifikát o absolvovaní
Poznámka k cene
(pri účasti dvoch a viacerých účastníkov z jednej spoločnosti zľava 10%)