Detail kurzu

Staňte sa výnimočným manažérom (rozvoj komunikačných a intersociálnych zručností)

BPM Slovakia, s.r.o.

Popis kurzu

Pripravili sme pre Vás balíček tematického modulu pre rozvoj manažérskych komunikačných a intersociálnych zručností, ktoré pozostávajú z kurzov zameraných na rozvoj Vašich personálnych a sociálnych kompetencií. Jednotlivé kurzy je možné absolvovať v ktoromkoľvek z plánovaných termínov. 

Forma vzdelávania: E-LEARNING

Obsah kurzu

Pripravili sme pre Vás online kurz na rozvoj manažérskych komunikačných a intersociálnych zručností. Jednotlivé témy kurzu je možné absolvovať v ktoromkoľvek z plánovaných termínov počas celého roka a navyše za zvýhodnenú cenu.

Absolvent kurz:
  • dokáže efektívne komunikovať so svojimi spolupracovníkmi a riešiť konflikty v tíme,
  • pozná a vie aplikovať účinné asertívne komunikačné stratégie na zdokonalenie asertívnych komunikačných zručností, podávanie účinnej a konštruktívnej spätnej väzby a kritiky,

  • dokáže adekvátne vyjadrovať a spracovávať svoje emócie, 

  • pozná metódy na zvládanie stresu, zmien a budovanie odolnosti, vie ich použiť pri zvládaní náročných situácií na pracovisku,

  • dokáže motivovať a viesť svojich kolegov k efektívnej a transparentnej komunikácii,

  • dokáže sa postaviť za seba a svoje manažérske rozhodnutia, prijať za ne zodpovednosť, 

  • vie jasne odprezentovať svoje myšlienky, vyjednať lepšie podmienky, zvládať námietky a dosahovať dohody s druhými (konsenzus a kompromis),

  • pozná zásady vedenia  a štruktúry personálnych pohovorov a vie ich uplatniť vo vlastnej praxi,

  • vie naplánovať personálne pohovory (hodnotiace, motivačné, disciplinárne) so svojimi podriadenými a dokáže sa na ne dobre pripraviť, 

  • vie naformulovať vhodné a efektívne otázky s vysokou informačnou hodnotou,

  • vie vyhodnotiť personálny pohovor a efektívne využiť výstupy pohovoru v prospech zamestnanca aj organizácie,

  • vie efektívne plánovať a stanovovať priority,

  • osvojí si metódy Time Managementu 4. generácie (Eisenhowerov princíp),

  • dokáže uplatňovať účinné techniky pri eliminácii prokrastinácie a ďalších bariér osobnej efektivity,

  • vypracuje si aktuálny plán priorít a ďalšieho rozvoja.

OBSAH KURZU

1. Online naživo Asertivita a jej uplatnenie v komunikácii a praxi manažéra

Termíny: 20. 5. 2024, 2. 7. 2024, ...

Trvanie: od 10:00 hod. - 14:00 hod.

  • Čo to je asertivita, zmysel a prínos asertívnej komunikácie a správania sa v medziľudských vzťahoch a na pracovisku, typy správania z pohľadu asertivity. Rozdiel medzi agresívnou a asertívnou komunikáciou
  • Základné asertívne práva a asertívne povinnosti, mýty o asertivite, čo nám bráni byť asertívnymi? Analýza vlastnej asertivity
  • Charakteristika asertívneho komunikačného štýlu a výhody asertívnej komunikácie na pracovisku a jej podpora
  • Účinné asertívne komunikačné stratégie na zdokonalenie asertívnych komunikačných zručností, podávanie účinnej spätnej väzby a konštruktívnej kritiky, zvládanie námietok

2. Online naživo Hodnotiace pohovory so zamestnancom

Termíny: 9. 7. 2024, ...

Trvanie: od 10:00 hod. - 14:00 hod.

  • Hlavné ciele, zložky a obsah, zásady pohovoru
  • Príprava na pohovor a nastavenie očakávaní - ako sa na personálny pohovor dobre pripraviť
  • Fázy pohovoru
  • Akým spôsobom viesť personálny pohovor - zásady a štruktúra pohovoru
  • Druhy otázok
  • Efektívne hodnotenie, podávanie spätnej väzby a konštruktívnej kritiky
  • Najčastejšie chyby na pohovore a spôsoby ako ich eliminovať
  • Ako zvládnuť svoje emócie a pracovať s emóciami zamestnancov
  • Ako spracovať výsledky pohovoru
  • a ďalšie zaujímavé informácie ako využiť výstupy pohovoru v praxi

3. Online naživo Efektívna komunikácia na pracovisku - ako vytvoriť efektívnejšie a harmonickejšie pracovné prostredie

Trvanie: od 10:00 hod. - 14:00 hod.

Termíny: 27. 5. 2024, 15. 10. 2024, ...

  • Druhy komunikácie na pracovisku  - verbálna, neverbálna komunikácia, písomná komunikácia, virtuálna komunikácia - komunikácia na diaľku - charakteristika, výhody a výzvy
  • Zásady efektívneho komunikačného procesu na pracovisku.
  • Ako efektívne vyjadriť svoje názory, riešiť konflikty a náročné situácie na pracovisku
  • Ako motivovať zamestnancov k efektívnej komunikácii.
  • Najčastejšie komunikačné bariéry a spôsoby ako sa im vyhnúť.
  • Poskytovanie efektívnej, konkrétnej a prospešnej spätnej väzby.
  • Stratégie na rozvoj zdravej a prospešnej efektívnej komunikácie v organizácii - best practice.
  • Diskusia, riešenie aktuálnych problémov z praxe účastníkov.

4. Online naživo Emočná inteligencia a jej uplatnenie v praxi manažéra/lídra

Trvanie: od 10:00 hod. - 14:00 hod.

Termíny: 24. 5. 2024,   23. 7. 2024, ...

  • Základné kompetencie emočnej inteligencie – personálne a sociálne - sebauvedomenie, sebakontrola, empatia a sociálne zručnosti
  • Nástroje a prejavy emočnej empatie a spôsoby ako ich využiť  pracovnom procese pri rozpoznávaní, motivovaní, energizácii a inšpirácii zamestnancov,
  • Efektívne nemanipulatívne stratégie správania na pracovisku - spôsoby ako sa vyrovnať s negatívnymi a škodlivými prejavmi správania sa na pracovisku.
  • Užitočné stratégie zvládania emočne vypätých situácií na pracovisku.

5. Online naživo Zlepšenie osobnej efektivity - ako si naplánovať čas a určiť priority - Time Management

Cieľová skupina

Pre top, stredný, nižší manažment, líniových manažérov. Školenie je určené každému vedúcemu pracovníkovi, manažérovi, lídrovi, ktorí riadi ľudí a sú zodpovední za výsledky tímu a tímových projektov. Školenie je tiež vhodné pre začínajúcich riadiacich pracovníkov, manažérov a lídrov, ktorí sa na svoju riadiacu funkciu pripravujú.

Online kurz sme pripravili tak, aby bol praktický a reflektoval Vaše aktuálne potreby a otázky. Najviac si zo stretnutia odnesú tí, ktorí nechcú len počúvať, pretože nejde len o prednášku. Online kurz  je vedený interaktívnym spôsobom (mix teórie a cvičení). Pracujeme v uzatvorených skupinách, čo znamená, že z podujatia sa nezhotovuje záznam a nesprístupňuje sa verejnosti.

 

Certifikát Absolvovaním tréningu získa každý účastník certifikát, ktorý vydáva spoločnosť BPM Slovakia s.r.o., ihneď po ukončení na mieste konania tréningu.

Kontaktná osoba


0905172880
bpm@bpm-educat.com

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať