Detail kurzu

Efektívne vedenie porád a stretnutí - zaujímavé, krátke, výstižné, efektívne porady

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Ako spôsobiť aby porada či stretnutie bolo zaujímavé, krátke, výstižné, efektívne ... aby to nebola zbytočným mrhaním času, prostriedkov, a energie účastníkov ... aby sa na termíny ľudia tešili. Nemožné ? ... príďte na tréning uvidíte .-) Cieľom tréningu je, naučiť účastníkov akým spôsobom aj z porád a stretnutí urobiť čas, na ktorý sa účastníci tešia. Akým štýlom a formou poradu viesť. Aké témy na poradu či stretnutia patria a naopak, ktoré by sa mali riešiť mimo. Ako pôsobiť motivačne na svoj tím. Ako pripraviť štruktúru, program, pripraviť účastníkov, moderovať priebeh porady a hodnotiť výsledky. Absolventi si rozšíria informácie o tom ako efektívne viesť stretnutia a porady, ako správne zostavovať program, vyberať vhodné témy, o ktorých je možné na poradách diskutovať. Absolventi dokážu viesť poradu správnym smerom, udržiavať účastníkov v pozornosti, minimalizovať jej trvanie, používať správne komunikačné prostriedky a pomôcky. Zámerom je vytvoriť podmienky pre získanie praktických zručností ako viesť pracovné stretnutia, aby boli efektívne, motivujúce a viedli k cieľu. Po skončení kurzu: • zistíte, že poradu si môžete vy aj vaši zamestnanci či obchodní partneri užiť • viete aplikovať zručnosti k príprave akýchkoľvek stretnutí či porád • máte zážitok ako sami ovplyvňujete priebeh porady, schôdzky či stretnutia • viete aplikovať techniky potrebné pre vedenie porád vo vzťahu k cieľom • viete rozpoznať vlastné zdroje a možnosti rozvoja / zvýšenie produktivity • a ... mnoho mnoho iného

Obsah kurzu

Efektívna pracovná porada

  •  Typy porád
  •  Príprava, Ciele, Priebeh a závery porady
  •  Prekážky efektívnej porady
  •  Účastníci porady
  •  Techniky efektívnej komunikácie počas porady / Techniky vedenia porád
  • Brainstorming a myšlienkové mapy

Výber tém porád

  • Témy a typy porád / Zásady pre výber tém
  • Vybrané typy porád – informačná, riešiteľská, rozhodovacia

Cieľ a účel porady, stretnutia či schôdzky

  • Poznávanie a význam kríz
  • Priebeh diskusie / účastníci  / kto a počet ľudí
  • Úlohy účastníkov, vedúceho, zapisovateľa a facilitátora

Organizácia stretnutí a porád

  • Príprava na poradu
  • Úvod porady či stretnutia / Priebeh porady / Záver porady
  • Následné aktivity

Čas, priestor a technika

  • Výber vhodného miesta a usporiadanie priestoru
  • Využívanie priestoru porady  / optimálne trvanie porady
  • Hospodárenie s časom na porade
  • Technické zaistenie na porade

Efektívne a motivačné porady, stretnutia či schôdzky

  • Čo účastníci reálne očakávajú
  • Metódy ako stretnutie uskutočniť efektívne a zaujímavo
  • Praktické precvičovanie motivačných prvkov vedenia porád či stretnutí

Záver - Voľná diskusia - Podpora - Networking

Cieľová skupina

začiatočník
Hodnotenie




Organizátor