Detail kurzu

Adobe Photoshop III. pre web a marketing - grafika pre online reklamu a sociálne siete

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Grafika je súčasťou predaja a marketingu. Vlastne ... iba dobrá grafika! Photoshop už dávno nie je len nástroj na úpravu fotografií, ale kreatívny nástroj na výrobu, design a tvorbu. Vyrábajte profesionálnu grafiku na web, navrhujte a upravujte bannery, časti web-stránok alebo kompletnú webovú grafiku pomocou Photoshopu! Na kurze sa budeme venovať aj grafike na sociálne siete, pretože tie treba taktiež denne „krmiť“ obsahom. Kurz je zameraný na praktické ukážky v oblasti modernej grafiky, formátov, rozmerov, postupov,, proste všetko, s čím sa ako grafik budete bežne stretávať v oblasti reklamy a marketingu. Počítačový kurz Photoshop - grafika pre web a marketing je určený všetkým záujemcom, ktorí už poznajú Photoshop. A vedia s ním pracovať, ovládajú prácu s textom, s vrstvami a s maskami a chcú sa naučiť využívať nové možnosti designu a tvorby. Ideálne "sadne" absolventom našich kurzov Photoshop I a II. SAmozrejme, poteší aj skúsenejších grafikov, ktorý s webdesignom nemajú ešte skúsenosti. Kurz sa zameriava na tvorbu a úpravu webovej grafiky, bannerov, webov, tlačidiel, postupov pri tvorbe a návrhu príspevkov, tiež na tvorbu obsahu na sociálne siete a vôbec všetko, čo potrebujete tvoriť v modernom marketingu. Photoshop je neoddeliteľnou súčasťou tvorby vizuálneho obsahu pre online platformy aj pre sociálne siete. Práve preto je dôležité mať ovládnuté jeho základné a pokročilé funkcie. Naučíme vás správne postupy pri tvorbe reklamných grafík, príspevkov, udalostí a iných dôležitých obsahov. Vytvárajte grafické podklady, ktoré sa hneď budú dať použiť, naučte sa vnímať tvorbu i úpravu grafiky ako rutinu, pretože to budete potrebovať. A to všetko jednoducho a pohodlne. Už za jeden deň zistíte ako na to.

Obsah kurzu

Grafika v marketingu a reklame
  • Čo budete kresliť
  • Denná práca pri tvorbe a pri úprave
  • Ktoré formáty musím poznať a čo viem otvárať
  • Základ všetkého – aký chcem tvoriť rozmer a aké bude použitie
Základy grafického dizajnu
  • Firemné farby, dizajn-manuál a firemná identita
  • Logo
  • Fonty, písma
  • Hľadanie a import bezplatných fontov
  • Používané veľkosti písma, čitateľnosť
  • Obsah, nadpisy a podnadpisy
  • Menej je viac
  • Rozmiestnenie grafiky
  • Fotografie vs. vektorová grafika
  • Abstraktná grafika
  • Fotobanky pre vaše podklady
  • Ikony a symboly do vašich grafík
Správne nastavenia pri webovej grafike
  • nastavenie Správy farieb
  • založenie formátu pre grafický návrh webu
  • nastavenie jednotiek, RGB, DPI
  • export JPG grafiky
  • export vo formáte PNG24  – transparentná grafika
Vektorová grafika z Illustratora
  • import vektorovej grafiky
  • vektor ako Inteligentný objekt vo vrstve
  • uloženie vektorovej grafiky pre internet (logo, tlačidlá...) vo formáte SVG
Vektorové tvary
  • nástroje na kreslenie vektorových tvarov
  • využitie tvarov ako farebné pozadia
  • použitie tvarov na orezové masky pre fotografie
Inteligentný objekt – smart object
  • tvorba Inteligentného objektu z rastra
  • kedy je vhodné to využívať
  • zlučovanie vrstiev do smart objectu
  • rastrovanie vrstvy z Inteligentného objektu
  • export inteligentného objektu
Úprava grafiky
  • otváranie hotových súborov JPG, PDF, PNG
  • import vektorov do plátna
  • zmena rozmerov a zmena plátna
  • možnosti zväčšovania grafiky
  • orezávanie grafík
  • koláž viacerých grafík
Pravítka a vodiace čiary vo webdesigne
  • využitie vodiacich čiar a ich presné nastavenie
  • automatické vodítka a priťahovanie objektov
  • línie v grafike
Bannery pre Google Ads
  • aké sú všetky používané rozmery a ako ich vytvoriť.
  • Naozaj potrebujeme vytvoriť grafiku pre všetky rozmery?
  • na aké najčastejšie chyby pri vytváraní bannerov si dať pozor
  • práca s artboardami a ako môžeme mať v jednom dokumente viacero rozmerov
  • tvorba bannerov a grafík pre Google ads 
  • Export Artboardov naraz
Grafika pre sociálne siete
  • Čo je to grafika na sociálne siete
  • Kde „zohnať“ podklady
  • Aké grafiky budete robiť a prehľad rozmerov a parametrov
    •  Príspevok pre Facebook
    •  príspevok pre Instagram
    •  Timeline cover photo
    •  Udalosť
    •  zdieľací obrázok – obrázok web stránky
    •  Platené reklamy – pozor na 3 rozmery
  • Praktické cvičenia
  • Doplnenie loga
  • export
Newsletter a šablóna
  • samostatné banery do newsletra – výhody a nevýhody
  • kreslenie celého newslettera – výhody a nevýhody
  • rozsekanie na časti– slice tool
  • export veľkého plátna po častiach
Diskusia a praktické cvičenia

 

Cieľová skupina

začiatočník
Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať