DETAIL KURZU

Ako začať podnikať

Od:

Akadémia pozitívneho života

Bratislava

Popis kurzu

  • Podnikanie so sebou prináša množstvo úkonov a procesov. Náš kurz Vám pomôže sa v nich nestratiť.
  • Naučíte sa nielen účtovné a legislatívne kroky, ktoré so sebou podnikanie prináša, ale aj tie predajné.
  • Ukážeme si, ako zadefinovať miesto na trhu, odlíšiť sa od konkurencie či naplánovať možný obrat.
  • Vyskúšate si, pozrieť sa na Váš produkt očami zákazníka a komunikovať cielene.




Obsah kurzu

1. deň: V čom budem podnikať?

  • Aké sú Vaše silné stránky
  • Čo Vás baví, motivuje, čo je Váš zmysel života a prečo
  • Čo bude Váš segment, produkt alebo služba
  • Ako vytvoriť myšlienkovú mapu, ktorá nezabudne na žiadne detaily
  • Ako analyzovať trh, konkurenciu
  • Ako si urobiť malý prieskum trhu
  • Ako si vytvoríte vlastný posicioning na trhu (vlastné miesto na trhu)
  • Ako správne definovať svoju cieľovú skupinu, jej očakávania a potreby
  • Aké hodnoty, benefity prinesiem svojim zákazníkom

Legislatíva, povinnosti, účtovníctvo

  • Aká forma podnikania je vhodnejšia? Porovnanie 2 foriem podnikania
  • Ako správne vybrať hlavný predmet podnikania
  • Ako založiť živnosť
  • Aké sú povinnosti živnostníka – Sociálna poisťovňa, zdravotná poisťovňa, daňový úrad
  • Čo znamená elektronická komunikácia s daňovým úradom
  • Jednoduché účtovníctvo alebo daňová evidencia – základná charakteristika, výhody nevýhody
  • Ako založiť spoločnosť s.r.o.
  • Aké je postavenie konateľa a spoločníka a jeho povinnosti
  • Máme prvého zamestnanca – čo všetko z toho vyplýva
  • Podvojné účtovníctvo, účtovná závierka – základná charakteristi­ka, význam
  • Eschránka – ako prebieha komunikácia so štátom
  • Prechod zo živnosti na s.r.o. v priebehu podnikania
  • Elektronická registračná pokladnica – pravidlá
  • Aké sú ďalšie zákony – ochrana osobných údajov, zákon o odpadoch, pracovná zdravotná služba

2. deň: Ako dať o sebe vedieť svojim zákazníkom?

  • Ako komunikovať so svojimi zákazníkmi cielene
  • Ako nastaviť obsah a vizualizáciu komunikácie cieľovej skupine
  • Prečo predávať hodnotu a nie produkt
  • Aké sú všetky možnosti komunikácie
  • Aké sociálne siete využívať?
  • Aké iné sociálne siete má zmysel a pre ktorú cieľovú skupinu
  • Aký význam majú blogy? Aký content publikovať.
  • Ako vytvoriť jednoduchú web stránku / e-shop, ktorú zvládnete sami za pár hodín

Cieľová skupina

Kurz je určený pre všetkých, ktorí chcú začať podnikať, ale aj pre tých, ktorí už rozbehli svoje podnikanie a chcú ho rozšíriť a zamerať sa nové možnosti a inovácie.

Kurz vedie Ing. Mária Boťanská, ktorá dlhé roky som pôsobila v spotrebiteľskom prieskume a marketingu pre veľké spoločnosti, dnes pomáham menším firmám a podnikateľom. Z dlhoročných skúsenosti vyplynulo, kde sú mnohí ľudia pri začiatkoch podnikania nepripravení, kde robia najčastejšie chyby. Ale najčastejšou otázkou je vždy: ako sa predám, ako získam zákazníkov. Časť dane a legislatíva vedie pani Ing. Ingrid Grebecová

Kontaktná osoba

Ing. Mária Boťanská
+421 949 892 636
maria.botanska@mbbm.sk

Hodnotenie




Organizátor