Call Centrum - Komunikačné zručnosti

Základné info
Prihlásiť sa na kurz

Popis kurzu

Školenie „Call Centrum – Komunikačné zručnosti“ je určené pre pracovníkov call centier, obchodníkov a všetkých, ktorí pri svojej práci využívajú telefón ako hlavný nástroj kontaktu s klientom. Témy školenia poskytujú jasný a zrozumiteľný úvod do praktického používania vyspelých komunikačných techník, ktoré sú zamerané predovšetkým na verbálnu komunikáciu. Účastníci si vyskúšajú techniky, ktoré môžu mnohonásobne zvýšiť dopad a efektivitu ich rozhovorov s klientmi a zároveň ich budú môcť používať okamžite. Pri tréningu sa využívajú prvky a postupy neuro-lingvistického programovania, ktoré v oblasti komunikačných techník predstavuje jednu z najúčinnejších metód sebareflexie a zdokonaľovania vlastného potenciálu.

Cieľová skupina

Kurz je určený pre firmy, organizácie a všetkým záujemcom, ktorí sa chcú naučiť alebo zdokonaliť v danej problematike. Dôraz sa kladie nielen na teoretickú časť, ale hlavne na praktické precvičovanie. Pre firemné kolektívy je možné školenie pripraviť na mieru podľa požiadaviek objednávateľa

Obsahová náplň

Bližšie informácie a zľavy nájdete na stránke kurz Call Centrum – Komunikačné zručnosti

Termíny kurzov

06.11.2017
15.12.2017
12.01.2018
09.03.2018
04.05.2018

Kontakt a miesto konania

Kontaktné údaje
Ing. Rišková Lucia
tel:
+421 2/554 103 *** zobraziť

mobil:
+421 948 884 *** zobraziť

email:
macrosoft@... zobraziť


Adresa
Štefánikova 47, 811 04 Bratislava

O organizátorovi

Kontaktné údaje
tel:
+421 2/554 103 *** zobraziť

mobil:
+421 903 286 *** zobraziť

email:
macrosoft@... zobraziť

web: www.macrosoft.sk

Adresa
Macrosoft s.r.o.
Štefánikova 47, Bratislava Zobraziť na mape

Hodnotenie kurzu

(hlasujte)