Detail kurzu

Zvládanie konfliktov a riešenie náročných situácií

MEGA Education s.r.o.

Popis kurzu

  • Vedieť sa "naladiť“ na druhú stranu a tým predchádzať konfliktom.
  • V prípade vypätej situácie zvoliť vhodný štýl interakcie a argumentácie.
  • Získať kontrolu nad emóciami - vlastnými aj tých druhých, najmä vo vypätých situáciách.

Obsah kurzu

  • Vnímanie vlastných emócii – až keď vieme, čo sa s nami deje, vieme to ovládať
  • Riadenie vlastných negatívnych emócií
  • Schopnosť vnímania a rozpoznania emócií druhých ľudí
  • Osobné alergie – prečo na niektorých ľudí reagujeme „emočnejšie“ než na iných
  • Techniky emocionálnej obrany voči negatívnym emóciám tých druhých
  • Komunikačné pasce a manipulácia
  • Dynamika v pozadí konfliktov – signály a dôvody eskalácie
  • Základné typy konfliktov
  • Práca s konfliktnými osobnostnými typmi (ignorácia, prerušovanie, spochybňovanie, odmietanie a kritizovanie)
  • Štýly riešenia konfliktov, výhody a riziká jednotlivých štýlov a konkrétne kontexty ich využitia
  • Zmena nastavenia voči konfliktným situáciám (bariéry a ich tendencia konflikt eskalovať)



Cieľová skupina

radoví zamestnanci, manažéri, majitelia firiem a každý, koho zaujíma daná oblasť
Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať