Detail kurzu

Efektívna business komunikácia

CeMS, s.r.o.

Popis kurzu

Absolvovaním kurzu sa zlepšíte v profesionálnej komunikácii so zákazníkmi, ako aj spolupracovníkmi. Spoznáte, aké metódy a techniky využívať, aby bola telefonická a e-mailová komunikácia s klientom aktívna, empatická a ústretová. Naučíte sa využívať telefonickú a e-mailovú komunikáciu na dosahovanie svojich cieľov. Precvičíte si základné typy telefonickej a e-mailovej komunikácie v rámci tréningu modelových situácií. Získate sebaistotu pri telefonovaní a širokú paletu fráz a nástrojov na aktívne riadenie rozhovoru.

Obsah kurzu

  • Etický kódex pri komunikácii s klientom
  • Osnova telefonickej komunikácie – oslovenie, úvod, jadro, záver
  • Aktívne vs. pasívne počúvanie, zásady etikety a profesionality v styku so zákazníkom pri telefonickej komunikácii
  • Určenie cieľov, ktoré komunikáciou chceme dosiahnuť a hľadanie možností na ich dosiahnutie
  • Vytvorenie profesionálneho dojmu v telefonickom styku, dôležitosť hlasu v telefonickej komunikácii, empatia, spätná väzba v komunikácii, základné typy otázok techniky vysvetľovania – ako zamedziť komunikačným nedorozumeniam
  • Riešenie kritických situácií počas telefonovania – problémoví zákazníci
  • Pravidlá efektívnej business e-mail komunikácie
  • Štruktúra e-mailu, základné princípy písania e-mailov, vedenie e-mailovej konverzácie
  • Špecifiká emailovej komunikácie, vedenie e-mailovej konverzácie
  • Najčastejšie chyby emailovej komunikácie, riešenie kritických situácií prostredníctvom e-mailu
  • Tréning telefonickej a e-mailovej komunikácie spolu s poskytnutím spätnej väzby
Certifikát certifikát o absolvovaní školenia Poznámka k cene

Každý účastník dostane učebné materiály v elektronickej podobe, školenie je ukončené online testom a po jeho úspešnom absolvovaní Vám bude zaslaný elektronický certifikát o absolvovaní školenia.

Kontaktná osoba


0908 345 320
kurzy@cems.sk

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať