Detail kurzu

Key Account Management

FBE Bratislava s.r.o.

Popis kurzu

  • Uvedomiť si hodnotu kľúčových zákazníkov.
  • Zdokonaliť sa vo vecnej a osobnostnej analýze kľúčového zákazníka a v stanovovaní efektívnej stratégie rozvíjania obchodu s kľúčovými zákazníkmi.
  • Rozvinúť schopnosť aktívne počúvať a porozumieť potrebám, očakávaniam a kúpnym motiváciám zákazníka.
  • Zdokonaliť sa v budovaní vzťahov so zákazníkom pomocou presnej, vecnej a presvedčivej komunikácie.

Obsah kurzu

Key account manažment

  • Koncept Key account manažmentu.

Charakteristiky kľúčového zákazníka

  • Existujúce zákazky a ich charakteristiky.
  • Potenciál kľúčového zákazníka.

Analýza kľúčového zákazníka

  • Potreby, rozhodujúci ľudia.
  • Spôsob rozhodovania a analýza kúpnych motivácií.

Analýza postavenia firmy u kľúčového zákazníka

  • Silné stránky, slabé stránky, príležitosti a ohrozenia, ako využiť naše silné stránky.
  • Príležitosti, ako minimalizovať riziko slabých stránok a ohrození.

Starostlivosť o kľúčových zákazníkov

  • Spôsoby starostlivosti.

Tvorivá dielňa nových nápadov starostlivosti o zákazníkov.

Budovanie vzťahov s kľúčovými zákazníkmi

  • Rola decision makera a ja ako ľudská bytosť.
  • Budovanie vzťahu s desicion makerom, budovanie vzťahu s človekom.
  • Osobnostné typy a stratégie jednania podľa osobnostných typov decision makerov.
  • Ovplyvňovanie.

Stanovovanie cieľov a plánov rozvoja obchodu s kľúčovými zákazníkmi

  • Stanovovanie cieľov a tvorba plánu.

Profesionálna obchodná komunikácia

  • Istota, presnosť, vecnosť a presvedčivosť.
  • Vybrané komunikačné techniky.

Cieľová skupina

Predajcovia, obchodní zástupcovia, vedúci obchodných oddelení.

Certifikát Certifikát o absolvovaní kurzu Poznámka k cene

Cena zahŕňa vložné, štúdijné materiály, obedy a občerstvenie.

Kontaktná osoba

Denisa Chrťanová
+421 2/544 185 13
fbe@fbe.sk

Hodnotenie




Organizátor